ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد دوشنبه ها انجام می شود
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۰۷
ملاقات مردمی قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد روزهای دوشنبه هر هفته انجام می شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ علی حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مدیرکل کمیته امداد استان، روزهای دوشنبه هر هفته آماده پاسخگویی به درخواست های مددجویان و دیگر نیازمندان و ملاقات چهره به چهره با آنها است.

وی تصریح کرد: برنامه ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، روزهای دوشنبه هر هفته تا پایان وقت اداری در دفتر مدیرکل برگزار می‌شود.
مظاهری بیان کرد: به منظور افزایش رضایتمندی، تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات آنان در سرفصل های مختلف از جمله درمان، مسکن، فرهنگی، اشتغال و سایر موارد،  ملاقات عمومی مدیرکل، بدون واسطه با مراجعین انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از عوامل ایجاد اعتماد مردمی، پاسخگویی و در دسترس بودن مدیران دستگاههای اجرایی است، افزود: تسهیل درخدمات‌رسانی، تکریم ارباب رجوع، ارتقاء سطح رضایت ‌مندی جامعه هدف و افزایش میزان اعتماد آن ها به کمیته امداد، از مهمترین اهداف و سیاست های این نهاد است.
شایسته ذکر است از ابتدای سال جاری تاکنون، ۵۵۰ نفر از مددجویان و افراد نیازمند در روزهای دوشنبه به صورت حضوری با مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد دیدار، مشکلات خود را مطرح کرده اند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.