مدرسه ۹ کلاسه مشارکتی زنده یاد سید روح اله بزرگواری دهدشت به بهره برداری رسید
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
معاون اجرایی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۸۰ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان به بهره برداری رسیده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ شهرام احسانی ،معاون اجرائی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد دراین آئین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: از مهر ۱۴۰۱ تا مهر ۱۴۰۲ بیش از ۱۸۰ پروژه آموزشی،فرهنگی و ورزشی، در استان به بهره برداری رسیده است که ۱۲۰ پروژه آن مربوط به مهر ۱۴۰۲ است. معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان اعلام کرد، از این تعداد ۶۷ پروژه در کهگیلویه بزرگ به بهره برداری رسیده است.وی تعداد پروژه های افتتاحی در مهر ۱۴۰۲ در کهگیلویه بزرگ را ۳۸ پروژه برشمرد که با تجهیزات مناسب وکامل تحویل آموزش و پرورش گردیده است.

سید علی محمد بزرگواری، نماینده اسبق شهرستات های کهگیلویه،بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی و خیر شرکت کننده در ساخت این مدرسه هم در سخنانی با تقدیر و تشکر ویژه از اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در ساخت و تحویل پروژه ها، مدرسه سازی رااز کارهای نیک و باارزش برشمرد و از دانش آموزان به عنوان سرمایه های آینده کشور خواست با تحصیل و دانش اندوزی در راه روشن و مسیر مستقیم الهی قدم بردارند.

در این ائین که باحضور مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد، مدرسه ۹ کلاسه با ۱۰۳۷ متر زیر بنای اموزشی،و ۱۵۰۰ متر محوطه سازی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.