خبر خوش وزیر ارشاد برای ۵۸ دفتر فعال سینمای جوان کشور
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
وزیر ارشاد برای 58 دفتر فعال سینمای جوان کشور خبری خوش از جنس کمک نقدی میلیاردی داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ محمد مهدی اسماعیلی در جمع هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم اختتامیه ۶۷مین جشنواره منطقه‌ای سینما جوان در یاسوج خبری خوش به دفاتر انجمن سینمای جوان کشور داد و گفت: به تعداد ۵۸ دفتر فعال انجمن سینمای جوان در کشور داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بیان این خبر خوش گفت مهمترین بخش در حوزه سینمایی کشور انجمن سینمای جوان است به دلیل اینکه هم سابقه خوب و زیادی داشته و هم تعداد دفاتر فعال زیادی در کشور دارند و بسیاری از هنرمندان این مرز و بوم در این مجموعه رشد پیدا کرده‌اند.

اسماعیلی ادامه داد: کار مهمی را از چند روز آینده شروع می‌کنیم و ۱۸۰ میلیارد تومان به دفاتر انجمن سینمای جوان در کشور اعتبار تزریق خواهیم کرد و به صورت تک به تک این کار را انجام خواهیم داد.

وی افزود: به تعداد ۵۸ دفتر فعال در کشور داریم از ۳ تا ۱۰ میلیارد تومان به هر دفتر انجمن سینمایی جوان واریز خواهیم کرد که یک نوسازی جدی در خصوص تجهیزات آنها صورت بگیرد و فضای تولید قوی برای سینماگران جوان فراهم شود.

اسماعیلی قولی هم به انجمن سینمای جوان استان کهگیلویه و بویراحمد داد و گفت: ۴ میلیارد تومان ما در نظر گرفته‌ایم و بقیه را نیز استاندار تقبل کرده تا یک مجموعه فاخر برای انجمن سینمای جوان در شهر یاسوج افتتاح شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.