برنامه‌های هفته کودک متناسب با ارزش‌های دینی باشد
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۱
در نشست هفته ملی کودک کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد: مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که برنامه‌های هفته کودک شادی آفرین و متناسب با ارزش‌های دینی باشند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مسعود نوری در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته ملی کودک گفت: برنامه‌های گسترده‌ای در تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان‌ها و فعالان حوزه کودک در بخش‌ دولتی و غیردولتی طی این هفته برپا می شود.

نوری افزود: برنامه هفته کودک باید منسجم و متناسب با کودکان باشد و ارزش‌های دینی، اعتقادی و انقلابی به صورت هنرمندانه و ظریف به نسل جدید انتقال یابد.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین و موثرترین دوران زندگی انسان دوران کودکی است افزود در این دوران است که شخصیت فرد پایه‌ریزی شده شکل می گیرد و تنها از طریق تربیت صحیح کودکان است که می توانیم به جامعه آرمانی دست یابیم.
نوری اظهار داشت: اگر متولیان تعلیم و تربیت برنامه‌های این حوزه را با رویکرد کار اعتقادی و مذهبی به طور مناسب مدیریت کنند چشم انداز خوبی برای آینده کودک رقم خواهد خورد.
مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری تصریح کرد: زمینه برای کودکان باید طوری فراهم شود که با رشد جسمی آنها عواطف و فرهنگ غنی اسلامی رشد یابد.
نوری خواستار هر چه بهتر و باشکوه‌تر شدن برنامه های هفته ملی و روز جهانی کودک شد و افزود: رشد و پرورش کودکان و نوجوانان که آینده سازان جامعه محسوب می‌شوند برای ما بسیار حائز اهمیت است.
نوری به اهمیت عدالت فرهنگی و اجتماعی و لزوم خدمات رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق محروم و نیازهای ویژه آنها تاکید کرد و گفت: مناطق محروم و دور افتاده مورد توجه جدی قرار بگیرند.
وی خواهان مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی و گروه های مردم نهاد برای هر چه بهتر و باشکوهتر شدن برنامه های هفته ملی و روز جهانی کودک شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در ابتدای این نشست به گزارشی از هفته ملی کودک سال گذشته و همکاری دستگاه های اجرایی مطالبی را عنوان کرد.

کبری اخلاقی نیا گفت: برنامه های متنوعی در هفته ملی کودک برای کودکان و نوجوانان استان از سوی این اداره کل و دستگاههای اجرایی برگزار خواهد شد.

جشنواره قصه گویی و هماهنگی فیلم سینمایی بچه زرنگ از دیگر دستورهای کار دیگر این جلسه بود.
هفته ملی کودک از۱۵ تا ۲۱مهرماه با شعار« کودکی بهتر زندگی بهتر» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.