رسیدگی قریب به ۶ هزار پرونده تخلفات اقتصادی در تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۶ ماهه سال جاری متهمان تخلفات اقتصادی به مبلغ نزدیک به یک هزار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛سید حمزه لقمانی گفت: در ۶ ماهه اول سال جاری ۵ هزار و ۲۳۲ فقره پرونده در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت دارو و درمان، قاچاق کالا و ارز وارد شعب تعزیرات حکومتی که از این تعداد ۵ هزار ۲۱۹ فقره رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیشترین تخلفات در حوزه کالا و خدمات را گرانفروشی و عدم درج قیمت به خود اختصاص داده است.

لقمانی گفت: پرونده ها یس از ورود به تعزیرات حکومتی به شعب ارجاع و نیز پس از بررسی های لازم اقدام به صدور رای می نمایند که در مجموع متهمان تخلفات اقتصادی در این ۶ ماهه مبلغ نزدیک به یک هزار میلیارد ریال محکوم شدند.

لقمانی بیان داشت: در این پرونده ها علاوه بر جزای نقدی در حق دولت محکومان به استرداد مبلغ درحق شاکی نیز محکوم شدند که توسط واحد اجرای احکام این حق از متهمان اخذ و به شکات مسترد گردید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه این سازمان یک مرجع تخصصی جهت رسیدگی به تخلفات اقتصادی است، گزارشات و پرونده ها توسط بازرسان و کارشناسان دستگاههای کاشف از جمله ، اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی ،سازمانهای جهاد، صمت، بسیج اصناف، بازرسی اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، شرکت فراورده های نفتی، منابع طبیعی ، استاندارد، به این مرجع ارسال و رسیدگی شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.