معرفی اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه‌ برتر در جشنواره شهید رجایی
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۴۳
اداره کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه‌ برتر در جشنواره شهید رجایی معرفی شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور استاندار محترم، معاونین استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران کل استانی در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار، و از بین ۶۹ دستگاه شرکت کننده در محور شاخص‌های عمومی و اختصاصی از سرپرست اداره کل استاندارد این استان به عنوان دستگاه برتر در گروه عمومی، و قضایی با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره تقدیر به عمل آمد.

مهندس حسینیان در دریافت لوح ضمن تشکر از مجریان برنامه،از تمامی خدمات و زحمات و دلسوزی های کارکنان وکارشناسان سازمان استاندارد تشکر نمودند و شیرینی دریافت این لوح را تقدیم مجموعه زحمت کش استاندارد نمودند.

شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ، در این آیین طی سخنانی اظهار داشت: این دوره از جشنواره نتیجه ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در محور شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه‌های شش‌گانه زیربنایی و توسعه زیرساخت، تولیدی و خدماتی، فرهنگی علمی و آموزشی، سلامت و رفاه اجتماعی، اقتصادی و مالی، گروه‌های عمومی، امنیتی و قضایی انجام شده است.

جشنواره شهید رجایی با هدف شناسایی و معرفی تلاشگران عرصه خدمت به مردم در راستای برنامه های توسعه و تحول اداری، فضای رقابتی سالمی از طریق الگوهای برتر سازمانی میان دستگاه های اجرایی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.