نشست اتاق اصناف استان با اماکن نیروی انتظامی/شناسایی ۴۵۰ واحد صنفی کافی شاپ در یاسوج
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶
به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت؛ پیش از ظهر امروز نشست هم اندیشی هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و مجموعه اماکن نیروی انتظامی یاسوج به مناسبت هفته ناجا برگزار شد. 
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در این نشست رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به پاسداران نظم و امنیت از تلاشهای شبانه روزی آنان تقدیر و تشکر کرد و گفت:بازاریان و کسبه هم خود را جدا از مجموعه پرسنل نیروی انتظامی نمیدانند و همه به نحوی پلیس بازار هستند.

مهرداد الهی با اشاره به نقش مهم امنیت در سطح بازار اظهار کرد: بدون شک بدون وجود امنیت که نیاز اولیه در هر کاری است هیچ اقدامی نمی توان انجام داد و نقش اماکن نیروی انتظامی در اجرای قوانین نظام صنفی بی تاثیر نیست.

وی با تقدیر از همکاری وتلاش های بی وقفه و شبانه روزی دلیرمردان و متعهد فرماندهی انتظامی وهمکارانشان ابراز داشت: نیروی انتظامی امنیت و آرامش را تجلی می بخشد و آسایش ، امنیت وهمچنین آسودگی را با به خطر انداختن جان خود ارزانی مردم فهیم خود میدارند.

نائب رئیس اتاق اصناف یاسوج نیز در ادامه افزود : اقتدار و قاطعیت جان برکفان ناجا در برابر قانون ستیزان و اخلالگران عرصه های نظم اجتماعی بر همگان اثبات شده است .

روح اله بختیاری با اشاره به تلاش ها و تعامل اماکن نیروی انتظامی با اصناف ابراز داشت : امروزه در همین شهر یاسوج شاهد هستیم که نیروی انتظامی به عنوان نهادی کارآمد در مقابله با واحدهای صنفی بدون پروانه کسب موجب ساماندهی اصناف شده و همراه اتحادیه های صنفی همچنان در تلاش هستند.

وی اظهار کرد : برخی از باغ های تفریحی و تالارها بدون توجه به مجوز مشغول فعالیت هستند که انتظار می‌روند به عنوان مثال نسبت به پروانه کسب عکاسی و فیلمبرداری و مزون لباس و سفره عقد و … خود مجوزات لازم را از اتحادیه مربوطه دریافت نمایند .

بختیاری با اشاره به شکایات مردمی از عکاسان و مزون لباس و سفره عقد در تالارها و باغات بیان داشت : براساس شکایات مردمی از عکاسان و فیلمبرداران انتطار میرود که اماکن نیروی انتظامی و اتحادیه مربوطه نسبت به شناسنامه دار شدن واحدهای صنفی و مجوز کسب اینگونه رسته های صنفی اقدام نمایند .

 

شناسایی ۴۵۰ واحد صنفی کافی شاپ در یاسوج

 

رئیس اتحادیه صنف قنادان و بستنی بندان و کافی شاپ های شهرستان بویراحمد نیز در این نشست گفت: بیش از ۴۵۰واحد صنفی کافی شاپ بدون مجوز و پروانه کسب در یاسوج شناسایی شدند که از این تعداد؛ پرونده ۱۴۰ واحد صنفی رسیدگی و پروانه کسب صادر گردید.

حسین رستمی بیان کرد:بر اساس آماری که تا پایان شهریورماه سال جاری مورد بررسی قرار گرفت؛ پرونده بیش از ۱۱۰ واحد کافی شاپ بدون پروانه کسب در حال بررسی است که ۶۰ درصد مراحل پروانه کسب صورت گرفته است.

وی در ادامه بیان داشت: تعداد بیش از ۱۰۰ واحد بدون پروانه و مجوز در شهرستان بویراحمد به صورت غیرقانونی فعالیت دارند که اخطار اماکن و اتحادیه را دریافت نمودند.

َوی خاطر نشان کرد: با بررسی و بازرسی‌هایی که در اتحادیه صنف کافی شاپ ها در شهرستان بویراحمد انجام شده در حال حاضر بیش از ۱۰۰ واحد صنفی کافی شاپ و قهوه سرا بدون مجوز و پروانه در حال بررسی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.