عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهدا شهر یاسوج + تصاویر
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
به مناسبت هفته دامپزشکی ؛ در پنجمین روز از هفته دامپزشکی ، مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدایاسوج ،با حضور مدیرکل ، معاونین و کارکنان دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در محل گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛در پنجمین روز از هفته دامپزشکی ، مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدایاسوج ،با حضور مدیرکل ، معاونین و کارکنان دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در محل گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار گردید.

دکتر سیدمختار رجائی فر ، مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه این مراسم معنوی ، ضمن گرامیداشت هفته دامپزشکی گفت : تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت است و همه ما به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم.

وی افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و با جانفشانی و شجاعت بسیار اجازه ندادند ذره ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سنگرساز بی سنگر حوزه جهادکشاورزی بویژه شهید شهروز پاکباز ، شهید شاخص و منتسب به مجموعه دامپزشکی استان گفت : کارکنان دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در جوار این عزیزان باردیگر با آرمان های امام شهدا و شهدای عزیز تجدید میثاق می نمایند که در انجام فعالیت ها و ماموریت های خود در مسیر نظارت بهداشتی از مزرعه تا سفره از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.