برگزاری دوره بازآموزی دوخت کوله پشتی پارچه ای زیر نظر تربیت مربی در مرکز فناوری اطلاعات یاسوج
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
دوره بازآموزی دوخت کوله پشتی پارچه ای زیر نظر تربیت مربی با هدف ارتقای مهارت مربیان آموزشی استان در مرکز فناوری اطلاعات یاسوج برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ رئیس مرکز فناوری اطلاعات یاسوج از برگزاری دوره بازآموزی دوخت کوله پشتی پارچه ای زیر نظر تربیت مربی خبر داد.

سید حمزه عسکری زاده با اعلام این خبر گفت: در آموزش دوخت کوله پشتی، از مراحل اولیه شامل آشنایی با مواد اولیه و ابزارهای مورد نیاز برای دوخت کوله پشتی، شروع می شود و در ادامه، به مراحل برش الگو، دوخت قطعات، دوخت و ترکیب قطعات، نصب آویزه، دوخت دسته پرداخته می شود.

وی افزود: دراین دوره های آموزشی، به مواردی مانند تزیین انواع کوله پشتی، دوخت پایه کوله پشتی و نکاتی در مورد استفاده از کیفیت بالای مواد اولیه برای دوخت کوله پشتی نیز آموزش داده می شود.

عسکری زاده تصریح کرد:دوره های آموزش دوخت کوله پشتی پارچه ای ، به هنرجویان این امکان را می دهد تا با تسلط بر مراحل دوخت کوله پشتی، توانایی خلق کردن مدل های جدید و خلاقانه تری را نیز داشته باشند و در این دوره آموزشی با استفاده از روش های آموزشی مختلفی مانند آموزش تئوری، آموزش عملی، تمرینات و پروژه های عملی، به هنرجویان این امکان را می دهد تا با آموزش انواع دوخت کوله پشتی، در صنعت دوخت کارآمد و توانمندی لازم را داشته باشند.

وی در پایان این خبر اظهار داشت: هنرجویان با فراگیری این دوره آموزشی می توانند به عنوان یک طراح حرفه ای و با کیفیت مطرح شده و از نظر اقتصادی نیز کسب درآمد کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.