استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بومی از اولویت‌های شرکت پتروشیمی کهگیلویه/بیش از ۸۰۰ نفر در این پروژه مشغول به کار هستند
۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت؛ رئیس اتاق بازرگانی استان و مشاور استاندارگفت: روند پروژه دهدشت در چند ماه گذشته بسیار رضایت بخش بوده است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ نشست مشترک مدیران این شرکت با اعضای اتاق بازرگانی استان در محل سایت شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت برگزار شد.

محمد شکری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت در این نشست بیان داشت: پتروشیمی دهدشت آماده هرگونه همکاری با اتاق بازرگانی استان می باشد و این جای بسی خوشحالی دارد که این امر نیز دغدغه اعضای اتاق بازرگانی استان است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت با اشاره وضعیت این پروژه دهدشت گفت:  درحال حاضر بیش از ۸۰۰ نفر در این پروژه مشغول به کار هستند و هدف ما پیشبرد هر چه بیشتر این پروژه است.

شکری گفت: از دلایل اصلی تأخیر افتادن پروژه می توان به تحریم های بین المللی و همچنین بخشنامه های دست پا گیر وزارت صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی با اشاره به حمایت های همه جانبه مسولین استانی گفت: جا دارد از همه عزیزان قدردانی کنم.

وی بیان داشت: این شرکت آمادگی دارد از تمام ظرفیت سرمایه گذاران بومی استفاده کند.

عبدالله قبادی رئیس اتاق بازرگانی استان در نشست با اشاره به ظرفیت های اتاق بازرگانی گفت: این اتاق توانایی بسیار زیادی دارد و در صنعت پتروشیمی نیز می تواند یاری گر این پروژه باشد.

مشاور سرمایه گذاری استاندار با اشاره به پیشرفت پروژه در چند ماه اخیر گفت: در ماه های گذشته روند بسیار مناسب بوده و امیدوارم با سرعت بیشتر پیش برود.

قبادی گفت : امیدوارم این نشست باعث روابط بیشتر ما بین سرمایه‌گذاران بومی و شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.