سیاست آموزش و پرورش استثنایی، فراهم کردن زمینه و امکانات تحصیل دانش آموزان دارای نیازهای ویژه 
۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۹
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه و بویراحمد: رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:سیاست ما تقویت بیش از پیش امکانات برای فراهم آوردن زمینه تحصیل و مهارت آموزی ساده تر و بهتر دانش آموزان دارای نیازهای ویژه است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛حسین دولت دوست در نشست شورای اداری آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از سیاست ها و اهداف اصلی  سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ،گام برداشتن در زمینه اجرای کامل و صحیح سند تحول بنیادین  است افزود: ارتقاء فرهنگ سازمانی و استاندارد های آموزش و پرورش، ایجاد شفافیت سازمانی از اولویت های مجموعه اموزش و پرورش استثنایی استان است و همه  باید برای دست یافتن به این مهم بیش از پیش تلاش کنیم.

وی گفت: پیوند سازمان با جامعه و اجتماعی کردن آموزش و پرورش استثنایی از جمله مواردی است که  نیاز است بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و باید تلاش شود تا برای ارکان مختلف جامعه نسبت به خدماتی که در این حوزه انجام می گیرد روشنگری بیشتری ایجاد شود.

دولت دوست حضور و ارتباط با خیرین و ارگان های مختلف برای جذب مشارکت و حمایت مسئولان از دانش آموزان با نیازهای ویژه و استفاده از ظرفیت والدین و افراد توانمند در رفع نیازهای مدارس را از جمله مواردی دانست که باید بیشتر مد نظر قرار بگیرد.

وی ضمن تاکید بر کیفیت بخشی آموزشی در مدارس و مراکز معلولان جسمی و حرکتی استان ،آسیب شناسی مسائل و مشکلات پیش روی این مراکز را یکی از دستور کارهای این نشست برشمرد و گفت:پایش عملکرد آموزگار دبیران رابط تلفیقی فراگیر از دیگر دستورکارهای مهم این جلسه بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.