پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در پی انتخاب دانش آموز بسیجی هم استانی به عنوان رئیس مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب علی لاهوتی، دانش آموز بسیجی هم استانی را به عنوان رئیس پنجمین دوره مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی کشور با صدور پیامی تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛  متن پیام حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دانش آموزفهیم و بصیر جناب آقای علی لاهوتی

انتخاب بجا وشایسته حضرتعالی به عنوان رئیس پنجمین دوره مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور مایه مباهات و افتخار جامعه دانش آموزی استان زیباو چهارفصل کهگیلویه وبویراحمد و نوید بخش طلوع فرداهایی زیباتربرای فتح قله هاي‌ رفیع علمی و پیشرفت و توسعه این دیار خواهد بود.

بدون تردید ،انتخاب یک دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان رئیس مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور در یک رقابت سخت ، اثبات می‌کند که استان سرشار از نخبگان مختلف دانش آموزی بوده و امروزه بسیج دانش آموزی بهترین فرصت برای رشد و ترقی دانش آموزان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی است.

در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی نیز نسل برومند جوان و نوجوان کشور پیشگامان نسلی ارزشی و جهادی هستند که در بسیج دانش آموزی تجلی یافته‌اند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگی و دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد این افتخارآفرینی ارزشمند را به حضرتعالی، دانش آموزان بسیجی و مجموعه سازمان بسیج دانش آموزی صمیمانه تبریک و تهینت عرض نموده و موفقیت و سربلندی شما و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باریتعالی مسالت می نماییم.

حسنعلی عزت خواه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.