دعوت ازبازاریان و عموم مردم یاسوج جهت شرکت درتشییع پیکرشهید فردوسیان
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۰۸
اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه بویراحمد در آستانه برگزاری مراسم تاریخی وداع عمومی و تشییع و تدفین پیکر مطهر جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس *شهید سید علی فردوسیان* ؛ ضمن تسلیت به خانواده معظم و معزز آن شهید بزرگوار، از عموم مردم بویژه بازاریان و اتحادیه های صنفی شهرستان بویراحمد جهت حضور حماسی در این مراسم دعوت کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ متن پیام دعوت اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بدین شرح است :

شهید، باران رحمت الهی است که به زمین خشک جانها، حیات دوباره می‌دهد، عشق شهید، عشق حقیقی است که با هیچ چیز عوض نخواهد شد.

سلام و درود بیکران خداوند متعال نثار ارواح طیبه دلاور مردانی از سلاله خون خدا باد که با بذل جان شیرین خود شجره طیبه انقلاب و نظام مقدس اسلامی را آبیاری نمودند.

همگان آموخته ایم که راه مقابله با ترفندها و دسیسه های جدید بدخواهان نظام اسلامی مان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان این مرز و بوم است و شرکت دربرگزاری یادواره های شهدا و پاسداشت خون پاکشان، در حقیقت تجلیل از ارزش‌هایی است که بازاریان و دیگر عموم مردم تشنه حضور بیشتر و استقبال با آن هستند.

در همین راستا اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از عموم مردم بصیر، بیدار، انقلابی و همیشه در صحنه بویژه بازاریان و اتحادیه های صنفی شهرستان بویراحمد، دعوت می نماید تا در ویژه برنامه های استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر، آسمانی جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس *شهید سید علی فردوسیان* حضور پرشور و حماسی داشته باشند و امید است که یاد و خاطرشان نیز مدام زینت بخش قلبهایمان باشد.

زمان و مکان مراسم وداع عمومی و تشییع و تدفین:* شنبه ۱۸ آذرماه۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۰ صبح، از ستاد کنگره سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد تا گلزار شهدای شهر یاسوج

پیشاپیش از حسن عنایت و حضور پرشور عموم مردم و بازاریان و اتحادیه های صنفی کمال تشکر و قدردانی می شود.

با آرزوی توفیق الهی

روابط عمومی اتاق اصناف مرکزاستان کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.