دست پر ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای شهرستان مارگون
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
دکتر جاودان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه درحاشیه میز خدمت در شهرستان مارگون از ساخت بستر درمانی در این شهرستان خبرداد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛دکتر جاودان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه درحاشیه میز خدمت در شهرستان مارگون از ساخت بستر درمانی در این شهرستان خبرداد وگفت؛ساخت بستر درمانی در شهرستان مارگون با مساحت حدود۱۳ هزار مترمربع با همکاری کارخانه سیمان مارگون به زودی ساخته می شود.

دکتر جاودان سیرت نیز با بیان اینکه آزمایشگاه مرکزی ومراکز بهداشتی ودرمانی شهرستان مارگون بااعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان تجهیز گردیده است تصریح کرد؛به زودی رادیولوژی در شهر مارگون با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان راه اندازی می شود و همچنین تعدادی از پزشکان متخصص جدیدی نیز به زودی در این شهرستان استقرار پیدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه اورژانس۱۱۵ روستای چربیون( سیلاب وکلوار) راه اندازی می شود افزود؛خانه بهداشت زیرنا در منطقه زیلایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد وپانصد میلیون تومان به زودی ساخته می شود.

به گزارش پیوارنیوز؛میز خدمت ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار و ریاست دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مدیران کل استانی در شهرستان مارگون برگزارشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.