نشست مشترک معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان با آموزش دهندگان شهرستان گچساران
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
در این جلسه ابتدا چند تن از آموزش دهندگان این شهرستان در خواستها نیازمندی و پیشنهادهای خود را بیان نمودند که از جمله خواسته اصلی این آموزش دهندگان بحث تعین تکلیف آنها بود .
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سیدحمزه باقری نژاد معاون سواد آموزی  اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از فعالیت‌ دهندگان، بیان داشت: آموزش دهندگان سربازان بی مزد و منت خط مقدم مبارزه با بی‌سوادی می‌باشند و از فعالیت آنها به عنوان فعالیتی مقدس و معنوی نام برد.

وی گفت : سوادآموزی سال‌های آتی با ماموریت جدید بر اساس دستور العمل جدید حرکت خواهد کرد که بر اساس این دستور العمل سواد آموزان و دانش آموزان این سازمان می‌توانند تا مدرک دیپلم در این حوزه ادامه تحصیل دهند.

باقری نژاد در خصوص تعیین تکلیف آموزش دهندگان گفت : هیچگاه این مجموعه زحمت کش را فراموش نکرده و بارها از طرق مختلف چه در متینگ ها و چه از طریق تریبون و به صورت رسمی و با مکاتبات انجام شده اداری پیگیر خواسته شما بوده‌ایم.

وی اضافه کرد:باید بدانیم که استخدام طی فرایند خاصی انجام می‌گیرد و ما هم مجری قوانین و دستورالعمل‌های می‌باشیم ، اما امیدواریم با اجرایی شدن طرح تعیین تکلیف نیروهای شرکتی همه آموزش دهندگان سواد آموزش دهندگان فعال سواد آموزی تعیین تکلیف شوند .

وی گفت : فعالیت در سال جاری از اصلی‌ترین پیش شرط‌های تعیین تکلیف بوده پس انتظار است که عزیزان از این امر غافل نشوند.

باقری نژاد در ادامه به حق الزحمه آموزش دهندگان اشاره داشت و گفت : از مبلغ تعیین شده قریب به ۱۷درصد آن باید باید بابت بیمه آموزش دهنده هزینه شود و ۸ درصد پول جهت پشتیبانی در نظر گرفته و قریب ۱۰ درصد از این مبلغ بابت مالیات از کل مبلغ کسر می شود که باقی مانده این مبلغ چیزی قریب ۶۵ درصد است وباید به حساب آموزش دهنده واریزشود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.