برگزاری جلسه هماهنگی تنظیم و نظارت بر بازار شهرستان چرام
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۲۳
جلسه هماهنگی تنظیم و نظارت بر بازار در فرمانداری شهرستان چرام و با حضور فرماندار، پلیس اطلاعات و امنیت اماکن عمومی نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، استاندارد و اتاق اصناف در فرمانداری شهرستان چرام برگزارشد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت با عنوان اینکه برای رصد و پایش بازار و ایجاد هماهنگی و سیاست گذاری جهت هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی مرتبط، با محوریت فرمانداران مسائل هر شهرستان بررسی می‌گردد، گفت: انباشتگی، تامین و فراونی کالا از سیاست های اصلی تنظیم بازار می‌باشند که در حوزه کالاهای کشاورزی و غیر کشاورزی انجام می‌گیرد.

دکتر موسویان با اشاره به اهداف اولیه پیش بینی شده در برنامه هفتم توسعه گفت: مجموعه صنعت، معدن و تجارت به سند هفتم توسعه بسیار توجه دارد که بر اساس آن، باید ۸ درصد در بخش صنایع، ۱۳ درصدی در بخش معدن و ۲۳ در بخش تجارت رشد داشته باشیم.

وی در پایان افزود : تمام تلاش ما ایجاد شهرک‌های صنفی، حمایت‌های قانونی از سرمایه‌گذاران در تمام حوزه ها و به ویژه در زمینه نمایندگی‌های اقلام‌ معروف و با کیفیت بالا و قیمت‌مناسب، در جهت حذف دلالان و واسطه‌ها و ایجاد نمایشگاه‌ها جهت عرضه مستقیم کالا در تمام شهرستان‌های استان است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.