اجرای طرح الکترونیک ممیزی اصناف یاسوج/ عوارض کسب و پیشه پیامکی
۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
با اجرای ممیزی اصناف شهر یاسوج، عوارض امور شهری کسب و پیشه شهرداری یاسوج به صورت پیامکی برای اصناف این شهر ارسال می شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ شهردار یاسوج با اعلام این خبر گفت: با کار شبانه روزی و تلاش صورت گرفته توسط کارکنان این شهرداری بخصوص در واحدهای امور شهری، مدیریت درآمد و سازمان فاوا ممیزی کلیه اصناف شهر یاسوج انجام شده است.

کیوان آشنا بیان داشت: با اجرای این طرح که هم اکنون آغاز شده است برای حدود ۹ هزار صنف فعال در شهر یاسوج پیامک ارسال می شود که لازم است صاحبان اصناف با مراجعه به شهرداری نسبت به پرداخت عوارض کسب و پیشه خود اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: در صورت عدم پرداخت عوارض از سوی اصناف پرونده آنان به کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری ارجاع می شود و در آنجا نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام می شود.

آشنا بیان کرد: این طرح برای اولین بار در شهر یاسوج بصورت پیامکی اجرا می شود که با همکاری اتاق اصناف استان در معرفی و شناسایی اصناف شهر یاسوج به مرحله اقدام رسید.

شهردار یاسوج بیان کرد: شهرداری ها نهادهای غیرانتفاعی هستند که کلیه امورات عمرانی و خدمات شهری را با عوارض پرداخت شده از سوی مردم انجام می دهند.

کیوان آشنا گفت: بدون پرداخت عوارض شهر ساخته نمی شود و مشارکت و همکاری مردم در این امر به رشد و توسعه شهر و ارتقای کیفیت خدمات شهری می انجامد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.