۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
شهرداران نواحی شهرداری یاسوج در راستای رعایت حقوق شهروندی و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان از اجرای طرح رفع و جمع آوری سد معبر در راستای پاکسازی و حذف زوائد بصری در معابر و پیاده رو ها خبر دادند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ شهردار ناحیه یک احمد داورخواه خاطر نشان کرد : ضمن شناسایی هرگونه سد معبر و مسدود شدن پیاده‌روها توسط اصناف، دست فروشان و چرخی ها،میوه فروش ها، بوتیک ها، لوازم خانگی هاو… اخطاریه لازم ابلاغ و درصورت عدم توجه، لوازم آن‌ها جمع‌آوری می‌شود.

داورخواه تصریح کرد:بر اساس تبصره ذیل بند ۲ از ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، سدمعبر عمومی، اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از این معابر برای کسب یا هر عنوان دیگری ممنوع بوده و شهرداری مکلف است از این اقدام جلوگیری و برای رفع موانع موجود و آزادسازی معابر اقدام کند.

شهردار ناحیه دو محسن رضایی هم در این خصوص افزود : یکی از مصادیق آشکار نادیده گرفتن حقوق شهروندی نصب تابلوهای اضافی در معابر و نیز نوشتن هر نوع مطلب یا الصاق هر نوشته ای بر روی دیوارهای شهر است که قانونگذار طبق بند ۲۷ ماده ۵۵ و ماده ۹۲ قانون شهرداريها، شهروندان را از انجام آن منع کرده و بر اساس آن متخلف را علاوه بر تأديه خسارت مالکین به پرداخت جريمه محكوم کرده است.

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.