میدان دادن زارعی به بانوان در پست‌های مدیریتی/نگرش متفاوتی که تحسین‌برانگیز است
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
در دوره نمایندگی حاج غلام محمد زارعی زنان به عنوان منابع توانمند انسانی در کانون توجه قرار داشته و سکاندار پست‌های مدیریتی بودند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛توجه به موقعیت زنان به عنوان نیمی از منابع انسانی جامعه اهمیت ویژه دارد.وقتی از نقش زن در جامعه صحبت می‌شود باید جایگاه زن در جامعه را مورد ارزیابی قرار داد و مهم است که زنان در جامعه دارای جایگاه و منزلت باشند.

با وجود زنان تحصیل کرده و توانمند در کهگیلویه و بویراحمد اما در بکارگیری پست‌های مدیریتی نگاه محدودی به این قشر وجود داشته و کمتر از ظرفیت بانوان استفاده می‌شد.

 

در دوره نمایندگی حاج غلام محمد زارعی و حمایت این نماینده اخلاقمدار زنان سکاندار مدیریت شدند.

 

سال ۱۳۹۳ طی حکمی از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور،زینب قربانی به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

 

سال ۱۳۹۷ و زمانی که غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس بود نادیا صداقت به عنوان اولین فرماندار زن در استان معرفی و سکاندار فرمانداری دنا شد.

 

راهیابی زهرا زمانی به پارلمان شهری مرکز استان و انتخاب به عنوان رئیس شورا از دیگر رویدادهای خوشایند قشر زنان بود که این مهم نیز با حمایت نماینده مردمی صورت گرفت.

 

زارعی نشان داد بانوان به عنوان یک ظرفیت واقعی تأثیرگذار در جامعه باید مورد توجه قرار بگیرند؛ موضوعی که در نگاه مسئولین کمتر به چشم می آید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.