کمک ۳۶ میلیارد تومانی حامیان به ایتام کهگیلویه و بویراحمد
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: حامیان طرح اکرام و ایتام این نهاد در سال گذشته بیش از ۳۶ میلیارد و ۹۱۷ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد برای حمایت از فرزندان ایتام و نیازمندان در این نهاد است، گفت: ۷۰۱۵ یتیم و فرزند محسنین در سال گذشته از حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برخوردار بوده اند.

وی  ضمن قدردانی از همراهی همیشگی خیرین و حامیان با این نهاد، بیان کرد: ۱۰ هزار و ۵۷۸ حامی خیر و نیکوکار حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان را در سال گذشته برعهده داشتند.

مبشری تصریح کرد: حامیان ایتام کمیته امداد استان در سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۶ میلیارد و ۹۱۷میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین  استان کمک کردند که این مبلغ نسبت به سال ۱۴۰۰، ۶۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود:  از مجموع کمک های حامیان به ایتام و فرزندان محسنین ۲۷ میلیارد تومان آن نقدی و مابقی به صورت کالایی و غیرنقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: سرانه نقدی وغیر نقدی فرزندان ایتام در سال گذشته یک میلیون و ۸۸۱ هزار تومان و فرزندان محسنین ۷۸۱ هزار تومان بود.

مبشری با بیان اینکه حامیان می‌توانند کمک‌های خود را مستقیما به حساب فرزندان معنوی خود واریز کنند، گفت: بخشی از کمک‌های حامیان در تامین نیازهای اساسی ایتام و محسنین اعم از تامین مسکن، جهیزیه، لوازم تحریر و به طور کل لوازم ضروری زندگی آنان هزینه می‌شود.

وی خواستار مشارکت هرچه بیشتر مردم در بحث کمک به نیازمندان به ویژه ایتام و فرزندان محسنین در استان شد و تصریح کرد:‌ خوشبختانه با شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی که در سال‌های اخیر در زمینه اقدامات این نهاد در بین مردم صورت گرفته شاهد افزایش قابل توجه استقبال و مشارکت مردم در برنامه‌های کمیته امداد و به خصوص در طرح حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین هستیم.

مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به روش‌های ثبت نام حامیان ایتام در طرح اکرام اشاره و بیان کرد: نیکوکاران  می‌توانند با مراجعه به دفاتر و ادارات کمیته امداد در سراسر استان، ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ و یا مراجعه به سامانه اکرام ایتام به آدرس ekram.emdad.ir برای ثبت نام و حمایت از ایتام اقدام کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.