اولین جلسه کمیته همیاری و سازمان های حمایتی ستاد دهه فجر برگزار شد
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
اولین جلسه کمیته همیاری و سازمان های حمایتی ستاد دهه فجر با مسئولیت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ اولین جلسه کمیته همیاری و سازمان های حمایتی ستاد دهه فجر با مسئولیت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به منظور پیشبرد سیاستگذاری هدفمند، برنامه ریزی دقیق و منظم، ایجاد فضایی پویا، مردمی کردن بزرگداشت ها و تازگی بخشیدن به عید انقلاب در سالن شهید سلیمانی کمیته امداد استان برگزار شد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه، ضمن تبریک ماه رجب و فرارسیدن و چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: کمیته همیاری و سازمان های حمایتی یکی از کمیته های ۲۶ گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی افزود: کمیته امداد، سازمان بهزیستی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، سازمان تأمین اجتماعی، بنیاد مستضعفان، سازمان اوقاف و امور خیریه، جمعیت هلال احمر، مجمع خیرین سلامت، بنیاد مسکن، خیرین دانشگاهی، خیرین مدرسه ساز اعضای کمیته همیاری و سازمان های حمایتی را تشکیل می دهند.

مبشری گفت: هدف از تشکیل کمیته همیاری و سازمان های حمایتی، فراهم سازی زمینه بهره گیری هر چه بیشتر محرومان و نیازمندن جامعه از امکانات خدماتی و رفاهی دستگاهها و نهادهای دولتی و تقویت راهکارهای نهضت خدمت رسانی به مردم و همچنین مشارکت همگانی مردم در مناسبت های دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: کمیته همیاری و سازمان های حمایتی کمیته خاصی هست، سازمان ها و ادارات عضو این کمیته با بسیاری از مردم ارتباطی تنگاتنگ از جنس خدمت صادقانه و بی منت دارند و بیشتر این افراد، اقشار نیازمند جامعه هستند.

مبشری با بیان اینکه نیازمندان و محرومان بیشترین نقش را در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، گفت: نگهداشت انقلاب از طریق همین افراد بوده و در مناسبت های مختلف این مردم حضور پیدا می کنند و به قول امام راحل(ره) انقلاب متعلق به پابرهنگان است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه های مختلف کمیته همیاری و سازمان های حمایتی برای چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: یکی از مهمترین وظایف ما آگاه سازی مردم از خدمات نظام جمهوری اسلامی و تبیین و تشریح برنامه های نظام برای مردم به روش های مختلف تبلیغاتی است.

مبشری بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از انقلاب هیچ امکاناتی نبود و هرچه امروز ما داریم به برکت نظام جمهوری اسلامی است و این باید بارها و بارها تشریح و تبیین شود.

وی آذین بندی ادارات مربوطه، برگزاری جشن و مسابقات فرهنگی، تهیه اینفوگرافی از خدمات ۴۵ ساله هر دستگاه، گزارش عملکرد یک ساله هر دستگاه، افتتاح مسکن، اجرای طرح های اشتغال زایی، اهداء بسته های فرهنگی در قالب اردوهای جهادی، غبارروبی گلزار شهدا، نشست های بصیرتی و صدور بیانیه دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از مهمترین برنامه های دستگاهها و نهادهای عضو کمیته همیاری و سازمان های حمایتی عنوان کرد.

مبشری تأکید کرد: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی امسال، تحویل ۴۵ مسکن مددجویی، اجرای ۱۴۵ طرح اشتغال زایی، اهداء جهیزیه، افتتاح محل جدید صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و راه اندازی کانون تربیتی شهرستان بهمئی را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.