اطلاعیه ها

اولین «گفتاورد ملی نخبگان» در پهنه خلیج فارس برگزار می‌شود طرح شمیم خدمت در استان کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد برگزاری همایش بزرگداشت مقام امامزادگان و بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا

در طول مسئولیتم یک روز برای خودم زندگی نکردم/همه وقتم را جز صرف خدمت و پیگیری امور مردم به کار دیگری مشغول نشدم/ اگر جریانی یا زهرا (س) راه بیفتد بوق و کرنای دیگران خاموش می‌شود
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۳۲
آنچه در دیدار حاج غلام محمد زارعی با تیره صیدالی گذشت؛ زارعی با بیان اینکه تا جایی که برایم مقدور بوددر طول مسئولیتم یک روز برای خودم زندگی نکردم، افزود: همه وقتم را جز صرف خدمت و پیگیری امور مردم به کار دیگری مشغول نشدم.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ غلام محمد زارعی کاندید دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه هفتم بهمن ماه سال ۱۴۰۲ در جمع مردم تیره صیدالی در مسجد علی آباد گفت: افتخار دارم در جمع شما هستم و فرزند کوجکی از دل این مجموعه نام آور هستم اگر در جمع شما حضور دارم نه به دلیل توانایی است بلکه به خاطر شأن مجموعه خود را موظف کردم به گونه ای کار کنم بعد از مسئولیتم کسی با نگاه نگران به عملکرد با من حرف نزند.

نامزد انتخابات بویراحمد ، دنا و مارگون با اشاره به اینکه هر جا قدم می گذاریم مردم می گویند درود بر شما و درود بر مکتب و مرام و عمل شما که ماندگار هستید، افزود: امروز دو پرونده در دست داریم یکی عملکرد ماست گرچه ممکن است منتقداتی داشته باشد کار سخت است نماینده شدن آسان است نمایندگی سخت و پیچیده و چند بعدی است. و همه زحمت روی دوش یک نماینده است.

زارع بیان کرد:جز خدمتگزاری و خدمت به مردم و ایجاد سربلندی برای این مجموعه کاری ندارم.

وی با بیان اینکه جمیعت ما زیاد است چرا در عرصه سیاسی نباید تأثیرگذار باشد؟ و چرا کسانی که جمعیت کمتر و ادعای بیشتر دارند تعیین کننده باشند؟ اضافه کرد: علیرغم همه موانع با ایستادگی و اخلاص عبور کردید هشت سال وکالت مردم بویراحمد و دنا را به نام خود ثبت کردید هر جای استان جز خیر و خدمت و پاسخگویی چیزی نمی شنویم و تاکنون گلایه نشنیدم .

نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی افزود: اگر ادعا کنم وقتی رفتم مجلس کمتر از پنج کیلومتر بزرگراه داشتیم بعد از مسئولیت من ۱۲۰ کیلومتر ایجاد شد ،به نام شما ثبت است و در حوزه راه روستایی، آب و ..بهر عملکردی هست به نام شما ثبت شده است خود را متمایز از این جمع نمی دانم

غلام محمد زارع بیان کرد: بنده وظیفه داشتم به عنوان عضو کوچک از این مجموعه پاکدست و متعهد و انسانی در این مسئولیت خطیر که هزار و یک دام و چالش دارد به گونه ای حرکت کنم که در پایان هشت سال تردیدی نسبت به سلامت عملکردم وجود نداشته باشد.

نامزد انتخابات بویراحمد و دنا با اشاره به اینکه در شرایط فرهنگی منطقه ای هستیم چه بخواهیم چه نخواهیم کاندیدا و طرفدارانی وجود دارند، افزود: هر کس رأی بیشتر بیاورد نماینده همه مردم در مجلس می‌شود آیا ما می خواهیم در چنین شرایطی نظاره گر باشیم یا میدان دار؟ می‌خواهیم تاثیرگذار باشیم یا تابع؟ می خواهیم حضور را به نمایش بگذاریم یا اسیر انفعال؟

زارع گفت:شک ندارم شما عزیزان با توجه به تعصب غیرت و توانمندی می‌خواهید در عرصه تأثیرگذار باشید.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی بیان کرد:در جلسه ای ۹ ماه پیش عرض کردم تا الان این سکان را به اسم تیرتاجی و خودباوری تیرتاجی به اثبات رساندم کسی بیاید این را ادامه بدهد بنده در کنارش هستم با نهایت صداقت می‌گویم برایش کم نمی‌گذارم اما اینکه بخواهم از کس دیگری از جریان دیگری مثل بحث هایی که در فضای مجازی برخی با مردم صحبت می کنند مردم می گویند آقای زارع هم هست کار کرده می گویند نه آقای زارع می خواهد بیاید با ما، این دروغ است سیاستم را از اول اعلام کردم گفتم در کنار تیرتاجی هستم.

وی در ادامه افزود:هم استعداد دارم هم توانمند هستم هم ثابت شده هستم از هر نظر خدوم و خدمتگزارم حوادثی پیش آمد کسی نیامد جلو جریان را ادامه بدهد بنده به توصیه بزرگان ایل و تبار نامنویسی کردم خدمت بزرگان و معتمدان رسیدم محبت داشتند ابهامات خیرخواهانه داشتند پاسخ دادیم با سایر مردم بویراحمد هم صحبت کردم.

زارع با بیان اینکه انتخابات فعلا به دو دسته یعنی هیاهو و مردم تقسیم شده است، ادامه داد:اینکه۲۰۰-۳۰۰ نفر مردم همراه یک کاندیدا همه جا می روند فکر نکنید موج است این جمعیت برای توجه افکار مردم به سوی آن کاندیداست حرکت نمایشی و تکراری و جو روانی می زدند عموم مردم می گویند ما با شما هستیم.

این کاندیدای انتخابات گفت: اگر واقعا کسانی از شماها جایی ثبت نام کرده می خواهد به میدان بیاید بنده در خدمت هستم و مانعی وجود ندارد اما خواهش می کنم کار بزرگی که شروع کردید و نتایج خوب و ارزنده هم گرفتید را به دلایلی زمین نگذارید حیف است سرمایه سیاسی فکری کارآمد و اتحاد بخشی که ما داریم به راحتی ذبح کنیم و توزیع کنیم.

زارع افزود: ما این تجربه را داریم حتما نگرانی هایی دارید اما بدانید برای هیچ کس کم کاری نکردم برای همه تلاش کردم یک نفر بودیم و طیفی از کارشکنی و مانع تراشی ها ، کسانی در این مسیر سنگ اندازی می کردند که اکنون شاید از در لبخند و انتظار می نشینند.

وی تصریح کرد: اگر لازم بود بعدا می گویم چه کسانی امروز در لباس دوست شما را تضعیف می کنند و انسجا شمار ا از بین ببرند دنبال متلاشی شدن هستند.

 

زارع با بیان اینکه تا جایی که برایم مقدور بوددر طول مسئولیتم یک روز برای خودم زندگی نکردم، افزود: همه وقتم را جز صرف خدمت و پیگیری امور مردم به کار دیگری مشغول نشدم.

وی با اشاره به اینکه در یک پیچ تاریخی هستیم یک تصمیم هوشمندانه و دقیق با همت و اراده می تواند این جریان را برای آیندگان ما حفظ کند، گفت: ممکن است تصمیم حساب نشده یا با فشارهای اطراف آن را منهدم کند.

زارع تأکید کرد: این مسئولیت ماست اگر این حرکت را شروع نمی کردیم شاید گفتن این حرف سخت بود اما چون توانستیم الان هم ادامه می دهیم.

نامزد انتخابات مجلس دوازدهم با بیان اینکه عنصری که شما را با تردید مواجه کرده فضاسازی، یاس افکنی، سخن چینی ها در ذهن و افکار شماست، ادامه داد: تحلیلی که از فضا دارید فکر می کنید فلان جا شلوغ تر است.این طور نیست شک ندارم اگر این مجموعه راه بیفتد بوق و کرنای دیگران خاموش خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد:وقت و زمان حساس و استراتژیک است.

کسی نمی تواند برای ما تعیین تکلیف کند رأی آزاد است چه کسی شما را محکوم می کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.