تصویب اساسنامه سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور گامی اساسی در جهت توسعه آموزش های مهارتی
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از تصویب اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خبر داد و با ارسال پیامی این حرکت مهم و انقلابی پس از 50 سال را به مجموعه خدوم کارکنان اداره کل و مراکز آموزشی تابعه تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛سید نورالله هدایت با بیان این خبر بیان داشت: قطعا به ثمر رسيدن اين اقدام مهم که باعث خوشحالي و ایجاد انگیزه بالا برای همه ي همکاران شده است، نتیجه تلاش شبانه روزی همه ي عزيزان در سراسر کشور بوده که با تبيين جايگاه و مقام سازمان و نقش بی بدیل آن در توسعه و ایجاد اشتغال بعد از ۵۰ سال، اساسنامه سازمان به تصويب رسيد.

وی افزود: اساسنامه سندی قانونی است که به سازمان اعتبار می بخشد و به موجب آن، سازمان ماهیت آموزشی پیدا کرده و از مزایای نظام آموزشی برخوردار می شود.

هدایت گفت: طرح اساسنامه در قالب ۱۸ ماده با استفاده از ظرفیت اصل ۸۵ قانون اساسی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصویب و مستقیماً به شورای نگهبان ارائه شد که پس از رفع ایرادات شکلی توسط مجلس شورای اسلامی به تأیید شورای نگهبان رسید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در خصوص مزایای تصویب اساسنامه سازمان اظهار داشت: تصویب اساسنامه باعث رشد و ارتقاء آموزش های مهارتی در همه حوزه ها شده و طرح ملی نهضت مهارت افزائی در گام دوم انقلاب با همراهی و همکاری ذینفعان و مجموعه های جریان ساز به منظور توسعه و تقویت فرهنگ کار و کارآفرینی در جامعه بیش از گذشته و به نحو مطلوبتری اجرا خواهد شد.

سید نورالله هدایت در پایان این خبر اظهار داشت: حمایت‌ها و پیگیری‌های نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، دکتر عظیمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، معاونین، مدیران کل ستادی و استانی سازمان و توجه ویژه شورای محترم نگهبان برای توسعه سرمایه انسانی ستودنی است و تصویب طرح اساسنامه سازمان در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی بعد از ۵۰ سال، آغازگر تحول و دگرگونی اساسی در زمینه مهارت‌آموزی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.