آیین رونمایی از پوستر “جشنواره هنرهای تجسمی فجر” در یاسوج
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
در آستانه دهه مبارک فجر برگزار شد؛ با حضور میرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر آیین رونمایی از پوستر “جشنواره هنرهای تجسمی فجر” برگزارشد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ امین درخشان در این آیین، اظهار داشت: شاهد استقبال و حضور آثار قابل توجهی از جامعه هنری استان در این جشنواره بین‌المللی 《تجسم فجر》هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه توسط ۷۲ هنرمند ۳۶۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، عنوان کرد: تعداد ۱۰ اثر به صورت کشوری منتخب شد و با مشارکت اداره کل استان و ارزیابی کشوری تعداد ۵ اثر دیگر نیز به عنوان آثار برگزیده معرفی و انتخاب شدند.

 

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند از ۱۲ بهمن ماه در محل نگارخانه باران اداره کل ارشاد استان به تماشای این آثار بپردازند، افزود: این آثار به صورت چرخشی و در راستای رفاه حال مردم در شهرستا‌ن‌های دارای نگارخانه در معرض دید عموم قرار داده می‌شوند.

درخشان در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، اظهارداشت: در نشست مفصلی به ارائه برنامه‌های این اداره کل در دهه مبارک فجر خواهیم پرداخت.

وی، افزود: ما در این دهه میزبان سه جشنواره هنرهای تجسمی، فیلم فجر و جشنواره موسیقی خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بیان کرد: فیلم‌های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر از ۱۶ بهمن ماه در کهگیلویه و بویراحمد اکران می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.