کسب مقام دوم توسط خبرنگار ایسنا کهگیلویه و بویراحمد در رویداد ملی رسانه‌ای«ما تمدن سازیم» 
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
خبرنگار خبرگزاری ایسنای استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس اعلام هیئت داوران نخستین رویداد ملی رسانه‌ای تقریب با عنوان «ما تمدن سازیم»، مقام دوم را در این جشنواره کسب کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ نخستین رویداد رسانه ای «ما تمدن سازیم» و جشنواره رسانه‌ای امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ طی مراسمی با حضور برخی از مسئولان کشوری، استانی از جمله استاندار گلستان و معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کشور و فعالان رسانه ای در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی شهر گرگان استان گلستان با تجلیل از نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.

بیش از دو هزار و ۵۱۰ اثر در قالب‌های خبر، مصاحبه، گزارش، داستان و روایت کوتاه، شعر، یادداشت و سرمقاله، تیتر، عکس، اینفوگرافی، کلیپ، موشن گرافی، پوستر و پادکست از ۲۴ استان و سه کشور به این جشنواره ارسال شده بود.

به گزارش پیوارنیوز،عیسی فتحی، خبرنگار- عکاس و سردبیر خبرگزاری ایسنای استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش عکس نخستین رویداد رسانه‌ای تقریب «ما تمدن سازیم» حائز مقام دوم این رویداد کشوری شد.

عیسی فتحی، خبرنگار، عکاس و سردبیر خبرگزاری ایسنا کهگیلویه و بویراحمد، کسب دو رتبه در نخستین جشنواره رسانه ای خبر خوب طی سال ۱۴۰۲، برگزیده ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر، برگزیده پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر، کسب دو رتبه در جشنواره رسانه ای بهار همدلی و سازندگی در سال ۱۴۰۰، کسب سه رتبه در جشنواره مطبوعات استانی طی سال ۹۴ ، خبرنگار برگزیده در جشنواره رسانه ای «زناره» طی سال ۱۴۰۲، خبرنگار فعال حوزه ایثار و شهادت استان طی سال ۱۴۰۰، و کسب رتبه دوم جشنواره رسانه ای کرونا در سال ۹۹ را نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.