اخلاق‌مداری و شایسته‌سالاری ملاک جریان “راه روشن فردا”/ نگاه و نگرش ما توسعه محوری است /شهروند درجه یک کسی است که بتواند در محیط و توسعه تاثیرگذار باشد
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
بهرامی خطاب به کهگیلویه‌‌های ساکن یاسوج،گفت: شما تاثیرگذار،مخترع،تولید کننده،کارآفرین های بسیار موفقی هستید و اگر ما خواهان توسعه این منطقه هستیم باید از همه نخبگانی که میتوانند در توسعه استان تاثیرگذار باشند دعوت میکنم پای کار بیایند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز ؛محمد بهرامی در جمع مردم ایل طیبی، سادات و کهگیلویه ای های ساکن شهر یاسوج ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر به مقام معظم رهبری و مردم شریف و نجیب و شهید پرور ایران اسلامی افزود: ما و نظام هرچه داریم از مردم و بواسطه پشتیبانی ملت غیور و همیشه در صحنه بوده است.

وی گفت: ما امروز خوشحالیم که ما در خدمت میزبانانی این چنین نجیب و شریف از ایل طیبی، سادات جلیل القدر و اهالی کهگیلویه بزرگ هستیم.

بهرامی خاطر نشان کرد: بسیاری از اولین ها همچون ایجاد مدرسه،اولین مسجد در شهر لنده متعلق به این ایل با عظمت بوده است.

محمد بهرامی گفت: در انتخابات دوره قبل اگر رای شما عزیزان تقسیم میشد من برنده انتخابات بودم.

شهردار اسبق یاسوج تصریح کرد: بسیاری از مهاجرین و طوایف شریفی که از مناطق دیگر استان در مرکز ساکن شده اند از این موضوع گلایه مند هستند که نگاه کلان به این افراد، نگاه شهروند درجه دوم است.

وی نگاه و نگرش خود را توسعه محور اعلام کرد و گفت: بر اساس نگرش توسعه محوری شهروند درجه یک صرفا متعلق به ساکنان آن منطقه نیست،شهروند درجه یک کسی است که بتواند در محیط و توسعه تاثیرگذار باشد.

وی خطاب به کهگیلویه ای های ساکن یاسوج گفت: شما تاثیرگذار،مخترع،تولید کننده،کارآفرین های بسیار موفقی هستید و اگر ما خواهان توسعه این منطقه هستیم باید از همه نخبگانی که میتوانند در توسعه استان تاثیرگذار باشند دعوت میکنم پای کار بیایند.

در زمانی که ما در شهرداری بودیم هیچ گونه نگاه منطقه ای و سیاسی نداشتیم

محمد بهرامی گفت: تمام مردم از همه مناطق سردسیر و گرمسیر و علیا و سفلی برای من برابر هستند و تنها خصلتی که برای ما مهم و برجسته کننده افراد است شایسته سالاری است.

وی خاطر نشان کرد: عملکرد من در زمان شهرداری در برخی موارد حتی از مرزهای جغرافیایی کشور هم گذشت و ان بحث تیم فوتبال شهرداری یاسوج بود.

وی گفت: طایفه شریف و نجیب طیبی هم در ساختار و بدنه این تیم حضور موثر داشتند و مشاوران من در تیم فوتبال از سادات و این ایل بودند.

شهر یاسوج بعنوان مرکز استان متعلق به همه مردم استان است و جایگاه همه طوایف، اقوام و گروه هاست.

وی تاکید کرد: من نماینده هیچ قومی نیستم و میخواهم نماینده ای در تراز ملی باشم.

محمد بهرامی در ادامه گفت: رقبای ما اقداماتی بر علیه ما انجام دادند که همگی شکست خورد در بحث تایید صلاحیتها نیز نتیجه مشخص شد و ماسربلند بیرون آمدیم.

بهرامی به حواشی اخیر گریزی زد و گفت: این روزها عده ای از بحث طایفه گرایی صحبت میکنند، برادران من در طایفه من همیشه تاکید بر این داشتند اول مردم باید در اولویت باشند.

وی افزود: به حدود ۵۰درصد مردم استان از طریق مرکز استان خدمات رسانی میشود و تاکید مجدد بنده بر این است که این شهر و شهرستان متعلق به همه است نه یک قشر و طایفه خاص و اکنون این ظرفیت ایجاد شده که به شایسته سالاری رای داده شود.

وی گفت: اگر به ارای من در دوره قبل نگاه کنید میبنید در مناطقی که گستردگی و پراکندگی طوایف وجود دارد همانند مرکز شهرستان من رتبه اول آراء را داشتم و از همه طوایف به نگاه و نگرش به ما جواب مثبت دادند.

بهرامی تصریح کرد: به شما این اطمینان را میدهم که قدر این الطاف و بزرگواری مردم را میدانم، فراموش نمیکنم و همیشه کنار مردم خواهم ماند.

در آینده از همه نگرشها،قومیتها،گروهها در استان بر اساس شایسته سالاری اقدام خواهد شد.

وی گریزی به انتخابات مجلس خبرگان رهبری زد و گفت: همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات خبرگان و رهبری را نیز داریم و فرهیخته ای بزرگوار که مورد احترام تمام مردم خطه جنوب کشور بودند نیز حضور دارند و از مردم تقاضا داریم از ایشان حمایت همه جانبه صورت گیرد.

وی در پایان گفت: ملاک ما در این جریان اخلاق مداری است و شخصی از تریبون ما سوء استفاده کرده به ایلی سخنان نادرستی را نسبت داده که بنده در اینجا و این تریبون از همه مردم آن ایل عذرخواهی میکنم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.