برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین در کهگیلویه و بویراحمد
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
سرپرست روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره جوانان برتر ایران زمین در سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) برگزار می شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛محمدصادق درفشی  در نشست برنامه ریزی جشنواره جوانان برتر ایران زمین گفت: یکی از مهمترین سرمایه‌های هر کشور نیروی انسانی آن کشور است و جوانان در این بین، نیروی محرکه جامعه هستند.

سرپرست روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد جوانان را مایه تحرک، پویایی و خلاقیت جامعه دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز توجه ویژه‌ای به جوانان دارند و هر ساله جلسات متعددی را با جوانان و نخبگان کشور برگزار می کنند.

 

وی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در حمایت از جوانان گفت: جوان‌گرایی و حمایت از جوانان مؤمن و انقلابی یکی از شاخص‌های اصلی امور دولت مردمی سیزدهم در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

 

سرپرست روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در هفته جوان که ۳۰ بهمن تا ۷ اسفند ماه و در سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) است برنامه های مختلفی با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان برگزار می شود که از مهمترین آن برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین است.

 

درفشی اظهار کرد: جشنواره جوانان برتر ایران زمین به منظور شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتـر (۱۸ تا ۳۵ سال) با هدف زمینـه‌سازی بـرای توسعه ارزش‌های متعالی و روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگو سازی منـاسب، شناسـایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایـران اسلامی است.

 

وی بر ضرورت معرفی جوانان موفق به عنوان الگو تاکید کرد و گفت: طبیعتا الگوها در حوزه‌های مختلف اثر خود را بر روی سایر جوان‌ها به عنوان پیشرو و کسانی که در خط مقدم این حوزه حرکت کردند، خواهند گذاشت.

 

درفشی تصریح کرد: جوان سرشار از انرژی، پتانسیل، خلاقیت و نوآوری هستند و هر جامعه‌ای که به عنوان جامعه‌ جوان تلقی می‌شود آن جامعه در واقع یک توان و یک ظرفیت عظیمی برخوردار است که می‌تواند با اتکا به آن در حوزه‌های مختلف پیشرفت داشته باشد و ما باید قدر این ظرفیت‌ها که هنوز هم جامعه‌ی ما یک جامعه‌ی جوان است را بدانیم.

 

به گفته وی شناسایی جوانان برتر توسط دستگاه‌های اجرایی در زمینه های فرهنگی، هنری، علمی، فعالیت‌های داوطلبانه و خدمات اجتماعی، جهاد تبیین و کارآفرینی از رویکردهای این جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.