۹۵ خانوار روستایی کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخوردار شدند
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمدخبر داد: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برقرسانی به ۹۵ خانوار روستایی این استان با استفاده از نیروگاههای خورشیدی در سال جاری خبرداد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، ” داود راهزادی ” با بیان این مطلب گفت: ۹۵ خانوار روستایی در قالب ۱۳ روستا در شهرستان های بویراحمد، بهمئی ، چرام ، باشت و کهگیلویه با استفاده از نیروگاههای خورشیدی برای اولین بار از نعمت برق برخوردار شدند.
وی اعتبار هزینه شده برای برقرسانی به این روستاها را حدود ۲۰ میلیارد ریال عنوان و اظهارداشت: تمامی این خانوارها با استفاده از این نیروگاهها می توانند از نعمت برق استفاده های لازم از قبیل روشنایی چهار عدد لامپ ، شارژ موبایل ، تلویزیون و حتی یخچال کوچک بهره ببرند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روستاهایی که با استفاده از برق نیروگاههای خورشیدی اکنون در حال گذران زندگی هستند در شهرستان بویراحمد پنج روستا ، بهمئی چهار روستا ، چرام ۲ روستا و شهرستان های کهگیلویه و باشت هرکدام یک روستا را شامل می شود.
راهزادی، سخت گذری ، کوهستانی ، فاصله های طولانی با شبکه های برق و پراکندگی را از مهمترین مشکلات پیش رو برای برقرسانی به روستاها در استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.
بیش از هزار و ۷۶۰ روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.