بعضی از خدمات زارعی تا سالهای سال تکرار نمی شود/ دعوت از زاگرس نشینان در پایتخت به حمایت از مرد عمرانی بویراحمد
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون به دلیل همه خدمات و زحمات حاج غلام محمد زارعی این مرد مهربان و زحمتکش و بی‌ریا چه زیبا خواهد بود که لر زبانان و برادران همخون زاگرس نشین در حوزه انتخابیه تهران بزرگ از برادرانی همچون حاج زارعی حمایت کنند تا اقتدار زاگرس همچون دنا و زردکوه همچنان پابرجا بماند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ تنور انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شواری اسلامی بعد از گذشت نزدیک به ۴ سال از انتخابات اکنون در واپسین لحظات تعداد زیادی از افراد آماده می‌شوند تا دوباره خود را در معرض رای مردم قرار دهند.

در این میان تعدادی از افراد سرشناس و نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی نیز خود را برای حضور در انتخابات مهیا کرده و به عنوان کاندیدا حوزه انتخابیه خود را مشخص کردند.

در این بین غلام محمد زارعی یکی از نام‌های آشنا در عرصه انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد است که از دوره هفتم مجلس شورای اسلامی تجارب زیادی در عرصه انتخابات چه به عنوان کاندیدا و چه به عنوان نماینده مجلس دارد.

همان غلام محمد زارعی که در ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به مجلس راه یافت و اکنون بعد از گذشت یک دوره دوباره عزم حضور در عرصه انتخابات کرده است.

گرچه مرد عمرانی بویراحمد، دنا و مارگون ابتدا به عنوان کاندیدای استان کهگیلویه و بویراحمد احراز صلاحیت شد اما به خواسته تعدادی از معتمدین، نخبگان و بزرگان ایل سترگ تیرتاجی حوزه انتخابیه خود را به استان تهران تغییر داد.

در همین خصوص با مهندس محسن بهرامی یکی از مشاورین و لیدار جوان ( جریان یا زهرا «س» ) همکام شدیم تا از چگونگی فعالیت حاج غلام محمد زارعی کاندیدای تهران ، ری و شمیرانات مطلع شویم.

محسن بهرامی  گفت: انتخابات بویراحمد به روزهای سرنوشت ساز خود نزدیک شده و اکنون رقبای اصلی در هندسه سه ضلعی انتخابات منتظر روز موعود یعنی ۱۱ اسفند هستند.

روی سخن در این وجیزه حضور حاج غلام محمد زارعی در انتخابات این دوره بود که به صلاحدید ایل سترگ تیر تاجی و البته مشورت با نخبگان و بزرگان در این دوره از حوزه بویراحمد در انتخابات حضور نداشته باشد.

این کنش گر فعال اجتماعی اظهار کرد: زارعی در طول ۸ سال حضور و ماموریت خود به عنوان خادم مردم بویراحمد خدمات ماندگاری به جای گذاشت، خدماتی که شاید بعضی از آنها تا سال‌های سال تکرار شدنی نباشد

وی ادامه داد: خدماتی که موجب شد محروم‌ترین مردم در دوردست‌ترین نقطه بویراحمد از امکانات اولیه مثل آب و برق و گاز و جاده برخوردار شوند.

این فعال سیاسی بیان کرد: کار به جایی رسید که بسیاری از مردم محروم آن مناطق آسفالت جاده‌های خود را آسفالت‌های حاج‌ زارع می‌نامیدند و این افتخاری در کارنامه مرد عمرانی و بی‌ادعای بویراحمد واحد است.

بهرامی اضافه کرد: زارعی در طول ۸ سال نمایندگی بویراحمد بزرگ صفات و خصوصیات منحصر به فردی داشت که از همه مهمتر می‌توان به حسن خلق و برخورد مؤدبانه و مردمدارانه وی، سخن به میان آورد.

لیدر جوان جریان یا زهرا ادامه داد: زارعی یک خصوصیت بزرگ دیگر هم داشت مردی که هرگز دنبال پرونده سازی نبود و برای از میدان به در کردن رقیبان هرگز دست به اعمال زشت و ناپسند نزد از این حیث می‌توان از او به عنوان یک نماینده جوانمرد یاد کرد.

اما هرچه بود و به هر دلیل زارعی از حوزه انتخابیه بویراحمد انصراف داد و صلاح را بر این دید که در این دوره خود را به بوته رای حوزه انتخابییه بویراحمد ، دنا و مارگون نسپارد و در میدان دیگری نمایند مردم پایتخت ایران باشد.

اما اکنون به دلیل همه خدمات و زحمات این مرد مهربان و زحمتکش و بی‌ریا چه زیبا خواهد بود که لر زبانان و برادران همخون زاگرس نشین در حوزه انتخابیه تهران بزرگ از برادرانی همچون حاج زارعی حمایت کنند تا اقتدار زاگرس همچون دنا و زردکوه همچنان پابرجا بماند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.