رونمایی از پوستر جشنواره رسانه و انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد 
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
پوستر جشنواره رسانه و انتخابات استان کهگیلویه وبویراحمد رونمایی شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ پوستر جشنواره رسانه و انتخابات با حضور سید جواد هاشمی رئیس ستاد انتخابات، حجت‌الاسلام مردانی دستیار مردمی سازی استانداری و درفشی سرپرست روابط عمومی استانداری رونمایی شد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد در این آیین ضمن قدردانی از همراهی و همکاری رسانه های استان گفت: مجموعه رسانه ای استان در پنج ماه اخیر نهایت تلاش و همراهی با ستاد انتخابات در اطلاع رسانی به موقع و اخبار انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را داشتند.

وی بیان کرد: علاوه بر دیدار و گفت و گو با خبرگزاری ها، سایت و پایگاه های خبری استان ۸۵۰ دقیقه مصاحبه در صدا و سیمای مرکز استان داشتم که از آنها تشکر و قدردانی می کنم.

هاشمی اظهار داشت: تیم رسانه ای استان به خوبی پای کار بودند و در زمینه افزایش فرهنگ مشارکت کارهای خوبی انجام گرفته و در حال انجام است و امیدواریم با استفاده بهتر از ظرفیت رسانه ها شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه در سطح استان باشیم.

وی برگزاری جشنواره رسانه و انتخابات را فرصت ارزشمندی برای ارتقای سطح آگاهی عمومی و ترغیب به مشارکت حداکثری در این رویداد مهم سیاسی دانست.

همچنین سرپرست روابط عمومی استانداری با اشاره به شرایط و ضوابط شرکت در جشنواره گفت: آثار تولیدی شرکت کنندگان باید در یکی از رسانه های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد.

محمدصادق درفشی عنوان کرد: رسانه باید لینک کوتاه تولیدات خود را به تفکیک نوع خبر، گزارش و مصاحبه در قالب پی دی اف به سایت jrea1402.ir ارسال شود.

وی اظهار داشت: این جشنواره در بخش های خبر، گزارش خبری، مصاحبه، عکس، کلیپ، تیتر، یادداشت، موشن گرافی و اینفوگرافی برگزار و آثاری در جشنواره پذیرفته می شود که از ابتدای مرداد ماه ۱۴۰۲ تا ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ منتشر شده باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.