دعوت اتاق اصناف یاسوج برای حضور مردم و اصناف در انتخابات 
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
جامعه صنفی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حداکثری و با شكوه در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفند، بار دیگر آمال و آرزوهای استكبار جهانی را به یاس تبدیل خواهد كرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛  اتاق اصناف یاسوج در بيانيه ای اقشار مختلف مردم ، بازاریان ، واحد های صنفی و شرکت های صنعتی را به حضور پرشور و حداكثری پای صندوق های اخذ رای در روز جمعه ۱۱ اسفند۱۴۰۲ دعوت كرد.

متن بیانیه اتاق اصناف مرکزاستان کهگیلویه وبویراحمد بدین شرح است ؛

مردم فهیم، شریف و همیشه در صحنه و بازاریان عزیزاستان کهگیلویه وبویراحمد؛

با سلام و تحیات الهی

جامعه صنفی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حداکثری و با شكوه در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفند، بار دیگر آمال و آرزوهای استكبار جهانی را به یاس تبدیل خواهد كرد.

انقلاب اسلامی به عنوان پدیده ای بی نظیر در دوران معاصر به مبدا ارائه مدل نوین مردمسالاری دینی در جهان تبدیل شده است و این گفتمان، حیات جدیدی را با رویكرد معنوی برای بشریت مطرح كرده است.

در همین راستا از تمامی مردم بصیر و لحظه‌شناس، همیشه در صحنه و ولایت‌مدار استان کهگیلویه و بویراحمد و تمامی واحدهای صنفی و صنعتی استان و وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی دعوت کرده تا در روز جمعه ۱۱ اسفند، با حضور آگاهانه، دشمن‌شکن و حماسی خویش در پای صندوق‌های رأی، حماسه ای بزرگ و به یادماندنی را در گاهنامه تاریخ استان تکمیل نمائید.

قطعا حضور شما عزیزان همچون سنوات گذشته، در پای صندوق های رأی در راستای انتخاب نمایندگانی اصلح برای حضور در دو سنگر مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می باشد.

لذا از یکایک شما مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد و واحدهای های صنفی و شرکت های صنعتی دعوت می‌کنیم تا در جلوه گاه اقتدار میهن اسلامی مان یعنی انتخابات روز جمعه یازدهم اسفند ماه، حضوری به هنگام یابید و با رای ارزشمند خود، زمینه ساز تحکیم مبانی و پایه‌های نظام، انقلاب و کشور باشید.

اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج /۵ اسفند ماه ۱۴۰۲

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.