تبریک شورای وحدت اصولگرایان به منتخبان کهگیلویه و بویراحمد و یک توصیه به آن‌ها
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه‌ای پس از انتخابات پیروزی منتخبان را به آن‌ها تبریک گفته است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه‌ای پس از انتخابات چنین آورده است: همانگونه که مطلعید مقام عظمای ولایت از آغازین ماه‌ها بلکه روزهای سال۱۴۰۲ بر اهمیت شرکت گسترده در انتخابات امسال تاکید می کردند و با امیدواری به فضل الهی و بصیرت شما امت حزب الله مصمم به خنثی نمودن توطئه دشمنان و آشفته کردن خواب آنها درجهت قهر وتحریم انتخابات بودند.

الحمدلله ملت فهیم ایران و در راس آنها استان غیور کهگیلویه و بویراحمد با اقتدا به این رادمرد ایران زمین حماسه آفریدند.

به خوبی آگاهان سیاسی و کسانی که در جلسات شورای وحدت شرکت می‌کردند به یاد دارند که بزرگترین راهبرد ما، تلاش جهت حضور گسترده در انتخابات و کسب مقام اول شرکت در میان استان‌ها بود که الحمدلله به لطف بصیرت و موقعیت شناسی شما به هدف مهم رسیدیم . لذاقدردان این حضوریم و سپاسگزاری داریم.

در همین جا جبهه سپاس به آستان ربوبی میساییم وبا دعای خیر برای طول عمر وعزت رهبری عزیز از دست اندرکاران برگزاری انتخابات من جمله استاندار محترم، معاونین، فرمانداران، بخشداران و همه عوامل اجرایی از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و از مسئول محترم دفتر نظارت و همه دست اندرکاران ناظر و بازرسین تقدیر و تشکر مینماییم.

باتوجه به حضور غرور انگیز مردم و درجهت ایفای رسالت تشکیلاتی شورای وحدت نکات ذیل به اطلاع میرسد:

۱ -انتخاب شخصیت برجسته علمی ،فرهنگی و روحانی , حضرت آیه الله سیدشرف الدین ملک حسینی به سمت نمایندگی مردم شریف این استان در مجلس خبرگان رهبری را به ایشان تبریک و تهنیت عرض میکنیم و دوام توفیقاتشان را مسئلت داریم .

۲- این حماسه گسترده جز باحضور بسیاری از نامزدهای محترم امکان‌پذیر نبود لذا از مشارکت آنها دراین ماراتن سیاسی تقدیر وتشکر داریم.

۳-به نمایندگان منتخب به جهت کسب رای اعتماد مردم تبریک می‌گوییم و ضمن آرزوی توفیق ،از آنها می‌خواهیم درحیطه وظایف خویش به وعده هایی که داده اند جامه عمل بپوشانند.

۴-اتحاد و انسجام مردم قهرمان استان خط قرمز همه ماست و از نخبگان سیاسی و اجتماعی و دلسوزان درخواست داریم جهت استحکام این انسجام و تحکیم آن برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

۵- یکی از خواسته های بحق نخبگان و فعالین سیاسی و انقلابی در مدت فعالیت‌های انتخاباتی، انسجام و اتحاد تشکل‌های سیاسی بود شورای وحدت آمادگی کامل دارد در این راستا گام‌های جدی بردارد و به خواسته دلسوزان جامه عمل بپوشاند.

شورای وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.