اقدامات شهرداری یاسوج در راستای استقبال از نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان 
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
در راستای آماده سازی شهر و استقبال از ماه مبارک رمضان در آستانه نوروز ۱۴۰۳ جلسه ای پیرامون ستاد سفر با حضور مدیران تشکیل شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ کیوان آشنا  از اقدامات شهرداری یاسوج در طرح استقبال از بهار و ماه مبارک رمضان خبر داد.

شهردار یاسوج گفت: جهت طرح برنامه های نوروزی در راستای رفاه شهروندان و تسهیل در عبور و مرور سه اکیپ جهت روکش و لکه گیری در سطح شهر فعالیت دارند و سعی می کنیم نهایت تلاش خود را در این خصوص داشته باشیم و حوزه معاونت فنی و سازمان عمران شهردای یاسوج با مساعد بودن شرایط جوی همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی افزود : بیش از ۲۰ هزار گل از انواع مختلف در رنگهای متنوع در میدان ها و بلوارهای شهر در حال کاشت می باشد و طرح حذف و ریشه کنی شمشاد ها در بلوار های یاسوج با هدف ایجاد فضایی زیبا و شاداب در آستانه فصل بهار و زیباسازی منظر شهري در حال اجرا می باشد.

شهردار یاسوج افزود: به مناسبت روز درختکاری و یادبود ۱۸۲۸ شهید آلاله استان و همچنین زيبا سازی منظر شهری ۱۸۲۸ نهال در پارک ها ، بوستان‌ها و بلوار های سطح شهر در در حال کاشت می باشد .

کیوان آشنا در ادامه افزود : جمع آوری بخش زیادی از نخاله های ساختمانی در ورودی های شهر، فعالیت سه اکیپ لکه گیری در راستای تسهیل عبور و مرور ، رنگ آمیزی جداول ، تعمیر پل های فلزی و بتنی، ترمیم و اصلاح جداول شکسته، تعمیر روشنایی در بلوار ها و…. از جمله فعالیت‌هایی است که انجام گرفته و یا در حال اجرا می باشد.

شهردار یاسوج با اشاره به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن شهر یاسوج در مسیر میهمان و مسافرین نوروزی گفت:موقعیت جغرافیایی شهر یاسوج، این شهر را بعنوان مقصد و اقامتگاه بسیاری از مهمانان و مسافران در طول تعطیلات نوروزی قرار داده است .

«پایتخت طبیعت ایران»آماده استقبال از مسافران نوروزی

شهردار یاسوج عنوان کرد: آمادگی لازم برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی را داریم و معمولاً مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شهر یاسوج به مهمان نوازی معروف هستند که در نوروز ۱۴۰۳ آماده استقبال از میهمانان، مسافران و گردشگران هستیم.

وی از شهروندان خواست تا با همکاری و مشارکت خود ، همسو با خادمان خود در حفظ و پاکیزگی شهر سهیم باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.