بازدید میدانی بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد و تاکید بر توزیع درست کالاهای اساسی
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد نسبت به ضرورت نظارت مستمر نهادهای مسئول بر توزیع مناسب کالاهای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛  بازرس کل کهگیلویه وبویراحمد در جریان بازدید از اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان بر ضرورت نظارت نهادهای مسئول بر توزیع مناسب و عادلانه کالاهای اساسی در سطح استان تاکید کرد.

محمد مهدی صالحی بازرس کل استان گفت: این بازدید به منظور بررسی میزان ذخایر کالاهای اساسی همچون شکر، برنج، گندم و موجودی این کالاها در انبارهای اداره کل غله استان انجام گرفت.

ضرورت نظارت مستمر نهادهای مسئول بر توزیع مناسب کالاهای اساسی در سطح استان 

بازرس کل استان از بخش های مختلف اداری اداره کل غله استان، سیلوی ۳۰ هزار تنی گندم شهید راستگو، انباربرنج و شکر بازدید و با مطلوب ارزیابی کردن میزان ذخایر کالاهای اساسی در این انبارها از جمله (گندم،برنج و شکر) تاکید کرد: نهادهای مسئول باید بر توزیع مناسب و عادلانه در سطح استان به صورت مستمر نظارت کنند.

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه بازرسان حوزه امور تولید از اداره کل غله، سیلوی ۳۰ هزار تنی گندم و انبارهای برنج و شکر بازدید و دستورات لازم برای مراقبت و توزیع مناسب و عادلانه کالاهای اساسی را صادر کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.