پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای روز ملی هنرهای نمایشی/ حمایت از تولید آثار فاخر نمایشی اولویت این اداره کل در سال ۱۴۰۳ است
۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
امین درخشان گفت: دست های خود را در سال جدید و با روزی ملی به نام هنرهای نمایشی سخت درهم گره خواهیم زد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ امین درخشان مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد طی پیامی روز ملی هنرهای نمایشی وروز جهانی تئاترراتبریک گفت متن پیام بدین شرح است:

اینک در آستانه فصلی جدید از رویش و سرسبزی همچنان قبل هفتمین روز از سال جدید مزین است به گفتگو، احساس، تخیل و فلسفه رویارویی بازی و واقعیت، جایی برای زندگی و ضرورت آن. صحنه ای برای مکاشفات اجتماعی و فرهنگی در دل میدانی به نام نمایش. و ما همچنان زنده به آنیم که آنی دارد و صدایی که از درون خود می شنویم، اما از حنجره ای از میان پلاتو حضور جاری می گردد.

گویا به حقیقت خویش نزدیک می شویم و در درون خویش اصلاح می گردیم. و این جامعه ماست که می تواند در ارتباط با هنر ازنوع بازنمایی انسان ها در مقیاسی نمادین و ترمیم کاستی های اخلاقی و فرهنگی صورت گیرد.

دست های خود را در سال جدید و با روزی ملی به نام هنرهای نمایشی سخت درهم گره خواهیم زد که ما گرمای حضورتان را بیش از پیش لمس کرده تا بتوان در این زمانه پر هیاهو برگی نو را سبز نماییم و بخشی از فرهنگ و هنجارهای اجتماعی را به وسیله هنری از جنس هفت گانه جهانی ترمیم نماییم و بازنمایی از شکوفایی و تجلی معنای انسانی زندگی باشیم. بر آنیم که با نقش آفرینی هنرمندان خلاق نمایش در استان همچنان قبل پرچمدار تئاتر ایران باشیم با حضور متفکر و هنرمندانه شما و حمایت ما از جنس آن چه در چنته خواهیم داشت و صدچندان آن تئاتر را امسال برای مردم و ضرورت جامعه نهادینه تر از مقیاس سال های گذشته نماییم.

امیدوارم این روز سرآغازی باشد نو، بر پرچمداری شما در صحنه هنر کشور و استان. تبریک این روز را از طرف خادم فرهنگ و هنر پذیرا باشید و برخود لازم می دانم که از تمام هنرمندان تئاتر استان که همچنان گرمای فعالیت‌شان چراغ های صحنه را روشن نگه داشته است تشکر و قدردانی نموده و از هیئت امنا و مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی استان که در جهت ارتقا کمی و کیفی نمایش استان قدم های استوار بر می دارند دست مریزاد بگویم.

امیدوارم در این سال با حضورتان تولیدات فاخر در ارتباط با مردم سرمایه گردد که آیندگان به آن افتخار نمایند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.