در بازدید یک روزه سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد به شهرسی سخت چه گذشت/رویای دیرینه گردشگران کوه گُل محقق می شود
۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
مهندس خداداد خالق پناه سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد جهت بررسی وضعیت ارتباطات سی سخت به آن شهر سفر کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مهندس خداداد خالق پناه سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد ابتدا بازدیدی از مرکز مخابرات شهید رجائی سی سخت داشت و باحضور درسالن دیتا ،MDF ، مرکز ، اتاق باطری ، انبار و امور مشترکین دستورات لازم را جهت مرتفع نمودن نواقصات ومشکلاتی که دراین مرکز جود داشت را صادر نمودند.

خداداد خالق پناه در ادامه بازدید میدانی از وضعیت شبکه شهر سی سخت داشت و از نزدیک شبکه را از حیث شبکه هوایی ،کابل ،وضعیت کافو وپست مورد بررسی و تذاکرات ودستورات لازم راصادر نمودند.

وی در ادامه از نزدیک از محل نصب دوربین های مداربسته در شهر بازدید و ازنزدیک نحوه تجهیز به فیبرنوری ومسیر دوم پروتکشن فیبرنوری شهر سی سخت از مسیر دشتک به محور اصلی یاسوج به اصفهان را مورد بررسی قرار داد تا اقدامات کارشناسی شده جهت انجام این مهم صورت گیرد.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه بویراحمد در ادامه در روستاهای توتنده ، نده ، دارشاهی، امیرآباد حضور پیدا کرد و وضعیت ارتباطی این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مهندس خداداد خالق پناه در پایان سفر یک روزه خود ، جهت بررسی وضعیت ارتباطی کوه گل وچشمه میشی سی سخت بازدید کردند وباتوجه به اینکه این منطقه گردشگری دارای یک سایت موبایل با قابلیت ۲G می باشد که در فصل بهار وتابستان از مهمترین وپرترافیک ترین جاذبه های گردشگری کشور می باشد واین سایت موبایل پاسخگوی نیاز گردشگران ومیهمانان این شهر نمی باشد ،لذا مقرر گردید یک تیم کارشناس فنی از محل بازدید میدانی به عمل آوردند و تدابیر لازم جهت افزایش سکتور و ارتقاء تکنولوژی آن اتخاذنمایند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.