برای غلبه بر مشکلات آموزش و پرورش ، به مدیرانی توانا و دانا در همه سطوح نیاز داریم
۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱
سرپرست آموزش و پرورش بویراحمد: صالح داستار در جلسه هم اندیشی مدیران مدارس گفت: بهترین سرمایه‌ها در اختیار جامعه فرهنگیان است که نقش بسیار پررنگی در دگرگونی جامعه دارند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ صالح داستار در جلسه هم اندیشی مدیران مدارس ، مجتمع ها و راهبران آموزشی وتربیتی مقطع ابتدایی شهرستان بویراحمد ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و همچنین تبریک پیشاپیش عید فطر گفت: آموزش و پرورش زمینه رشد فکری واخلاقی یک جامعه پویاست.

وی گفت:بهترین سرمایه‌ها در اختیار جامعه فرهنگیان است که نقش بسیار پررنگی در دگرگونی جامعه دارند.

داستار با اشاره به لزوم ارتقاء سطح کیفی فرهنگیان افزود : برگزاری کارگاه‌های آموزشی از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد و برای این مهم تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های بومی به نحو مطلوب استفاده شود.

وی به اهمیت مقطع ابتدایی اشاره کرد و ادامه داد: زیرساخت آموزش و پرورش از این مقطع شکل می‌گیرد و باید در تربیت و آموزش دانش آموزان دقت و تلاش لازم را داشته باشیم.

داستار به وجود برخی مشکلات در اموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: برای غلبه بر این مشکلات نیاز به مدیرانی توانا و داناتری در همه سطوح داریم.

وی به لزوم توجه به برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در مدارس اشاره کرد و گفت: برگزاری نماز جماعت با حضور فرهنگیان در کنار دانش آموزان می‌تواند به ترویج احکام و اصول دین کمک شایانی کند، چون ما به هر جهت مسلمان هستیم و باید در ترویج دین کوشا باشیم.

داستار ادامه داد: اهمیت کار معلم تا جایی است که پرورش حتی یک نفر می‌تواند در آینده تغییری اساسی در یک جامعه ایجاد کند.

وی گفت: مسئولیت یک دارایی نیست بلکه یک بدهکاری است و ما باید در قبال وظیفه‌ای که بر عهده داریم، مسئولیت پذیر باشیم و از این فرصت‌ها برای اقتصاد، اشتغال و فرهنگ این کشور گام برداریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.