حماسه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی دنیای کفر را به لرزه درآورد
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
برگزیده مطالبات ائمه محترم جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه های نماز عبادی سیاسی 31 فروردین 1403 آیت الله حسینی با بیان اینکه موشک‌های ما موشک‌های قدیمی بود و هنوز آنها برنوهای ما را ندیده‌اند و آنچه شلیک کردیم به مانند پوست‌برهای ما بود (پوست‌بر همان تفنگ سرپر در لهجه لری است)
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان در خطبه‌ این هفته ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی گفت: حمله ایران به قلب شرارت (رژیم جعلی اسرائیل) را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسلمانان جهان تبریک عرض می کنم.

آیت الله حسینی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی باید تنبیه می شد عنوان کرد: بعد از ۷۵ سال جنایت و غصب و کشتار انسان‌های بیگناه توسط این رژیم غاصب، اولین بار بود که حمله ای در نوع خود بی نظیر و تاریخی توسط ایران اسلامی انجام گرفت و ابهت پوشالی اسرائیل و حامیانش را در هم کوبید.

وی با بیان اینکه حدود سی و چهار هزار نفر تا کنون در غزه کشته شدند ،گفت: رژیم صهیویستی به طور وحشیانه خانه و کاشانه مردم بی گناه را مورد تهاجم قرار می دهد و همه ما شاهدیم که کودکان و زنان بسیاری در این جنگ کشته یا قطع عضو شدند و این نشان از خوی وحشیگری این رژیم دارد.

خطیب جمعه یاسوج با اشاره به اینکه باید مقابل این سگ حار ایستاد، تاکید کرد: آنها به کنسولکری ایران حمله کردند و جمهوری اسلامی ایران باید پاسخ دندان شکنی به این رژیم منحوس می داد که به مراتب پاسخ ایران هم تاریخی و دندان شکن بود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی دو هفته به اسرائیل مهلت داد، عنوان کرد: طی این دو هفته مردم اسرائیل در پناهگاهها به سر می بردند به گونه ای که اظهار می کردند که کاش ایران حمله می کرد تا از این ترس خلاص می شدیم.

آیت الله حسینی گفت: همه کشور‌های غربی برای دفاع از اسرائیل تدابیر نظامی خودشان را به میدان آوردند و در واقع ایران هل من المبارز طلبید.

امام جمعه یاسوج افزود: باید پهباد‌های ایران از عراق و اردن از همه لایه های دفاعی عبور می کردند و این یعنی تقریبا تا پنج ساعت آسمان اسرائیل در اختیار ایران بود.

وی ادامه داد: نتانیاهو از ترس خود با یک فروند هواپیما به پناهگاه فرار کرد و همه شاهد بودیم موشک های ایران به اهداف خود در فرودگاه مورد نظر ایران در اسرائیل اصابت کردند و تمام دنیای کفر و نفاق بعد از این حمله به لرزه در آمد.

آیت الله سید نصیر حسینی با تاکید بر اینکه ایران قصد کشتار مردم اسرائیل را ندارد، گفت: ایران هدفی جز ادب کردن اسرائیل و حامیانش را نداشت که این کار را به صورت تاریخی انجام داد و بدون شک تاریخ از این شجاعت با قرن ها یاد خواهد کرد.

وی گفت: درود می‌فرستیم به برادران سپاه و بر مهندسانی که این تجهیزات و تسلیحات را برای حفاظت از ایران اسلامی ساختند، چرا که آنها برای اسلام افتخار آفریدند.

خطیب جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه این یک درس برای تنبیه و هشدار به رژیم صهیونیستی بود، گفت: بدون شک اقدامات بعدی ایران در صورت خطای اسرائیل بسیار گسترده تر خواهد بود.

آیت الله حسینی با بیان اینکه اسرائیل با فرافکنی رسانه ای در صدد بازگرداندن آبروی از دست رفته خود است، اضافه کرد: صدای انفجار در اصفهان یک صدای عادی بود و هیچ اتفاقی دشمن شادکنی رخ نداد و باید گفت که اسرائیل نفس های آخر را می کشد .

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه موشک‌های ما موشک‌های قدیمی بود و هنوز آنها برنوهای ما را ندیده‌اند و آنچه شلیک کردیم به مانند پوست‌برهای ما بود” پوست‌بر همان تفنگ سرپر در لهجه لری است” گفت: به شخصیت سردار حاجی‌زاده هم سلام می‌فرستیم که اعلام کرد موشک‌های پیشرفته ما هنوز به میدان نیامده است این درس ادبی برای همه جنایتکاران شد.

وی به تشکیل سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: تشکیل سپاه پاسداران تدبیر بزرگی از سوی امام راحل بود که الان نتایج آن را در قدرت نظامی و موشکی می بینیم.

حجت‌الاسلام‌ افشار امام جمعه چرام در خطبه‌های این هفته گفت: وضعیت خط دهی و اینترنت همراه اول در چرام نامناسب است،آیا متولیان و مسئولان مخابرات استان و شهرستان در فکر چاره هستند؟ گاهی در مرکز شهرستان، هنگام مکالمه ارتباط قطع می‌شود، سرعت اینترنت موبایل و اینترنت خانگی نیز ضعیف است. به طوری که برخی افراد اینترنت خانگی را عطایش را به لقایش بخشیدند و استفاده نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه دسترسی به اینترنت باعث سرعت گرفتن بسیاری از کار‌های شده و زمان کمتری اتلاف می‌شود، عنوان کرد: آقایان مسول، در عصر ارتباطات قرار داریم و بخش زیادی از کار‌های روزانه هر شخص به واسطه اینترنت انجام میشود که این شرایط زیبنده مردم مؤمن چرام نیست.

افشار ادامه داد: مطلبی که بیان کردم در مرکز شهرستان این مشکل وجود دارد قطعا وضعیت روستا‌ها نیز بهتر از مرکز شهرستان نیست، قرار بر این بود که وقتی بسته‌های اینترنت گران می‌شود سرعت آن بهتر شود، اما چنین امری در چرام مشاهده نمی‌شود.

وی اظهار داشت: حماسه وعده صادق، در اولین عملیات نظامی مستقیم و پیروزمندانه سپاهیان اسلام علیه رژیم سفاک و نسل‌کُش صهیونیستی، تحقق اصل هماهنگی‌های میدان و دیپلماسی، جلوه این پیروزی را صد چندان کرد، همکاری نیرو‌های مسلح و دستگاه دیپلماسی به افتخار ملی برای همه ایرانیان منجر شد و شکستی فضاحت‌بار برای آمریکا و اسرائیل در نشست اضطراری شورای امنیت به بار آورد.

حجت‌الاسلام‌ وحدانی فر امام جمعه دهدشت در خطبه‌های این هفته گفت: در آستانه سالروز تأسیس سپاه سرافراز اسلام هستیم در روزهای عزت، غرور، افتخار و اقتدار ملت ایران در روزهایی که دنیا شاهد عملیات وعده صادق توسط سربازان امام زمان فرزندان رهبری در سپاه رشید اسلام هستند خدای عزیز را بابت داشتن سپاه عزیز شاکریم این نعمت الهی است هرچه شکر کنیم بر این نعمت کم است.

امام جمعه کهگیلویه با تبریک عملیات تنبیهی اخیر در واکنش به جنایت رژیم صهیونیست با اشاره به اینکه متخصصان دنیا از تحلیل این کار سترگ در عجب‌اند به تبیین نکات مهم و راهبردی در رابطه با این عملیات پرداخت.

وی با بیان اینکه این عملیات تهاجم نبود بلکه پاسخ به یک تهاجم بود، تصریح کرد: این عملیات برای نابودی اسرائیل نبود بلکه هدف از آن زدن پایگاه‌های مشخص بود دو هدف مشخص داشت قرار بود پهپاد و موشک‌ها گنبد آهنین را مختل کنند تا موشک‌ها پایگاه‌های رژیم را از بین ببرند که الحمدلله محقق شد.

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: طبیعی بود با این هجم گسترده دفاع برخی از پهبادها سرنگون شوند اما حداقل هفت موشک با تدبیر سپاه از لایه‌های متعدد پدافندی عبور کرد و مهمترین پایگاه حفاظت شده دنیا را مورد هدف قرار داد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر اضافه کرد: ایران موفق به عبور از گنبد آهنین شد و معادلات دنیا را به هم ریخت، این عملیات تحقیر بی‌سابقه رژیم صهیونیستی بود.

وی با اشاره به منحصر به فرد خواندن عملیات از سوی رئیس جمهور امریکا، بیان کرد: عملیات ما مبتنی بر اخلاق اسلامی بود صرفا مراکز نظامی مورد هدف بود و تنبیهی در مقابل تمامی قدرتهای دنیا بود.

وی با اشاره به حجم عملیات و تعداد ادوات نظامی مورد استفاده در تنبیه رژیم غاصب گفت: یک انبارگردانی بود ما نه از سجیل و نه موشک‌های جدید استفاده نکردیم.

وی با تأکید بر اینکه اگر رژیم صهیونیستی قصد عملیات دیگری به منافع ما داشته باشد جمهوری اسلامی در پاسخ عملیات ده برابری انجام خواهد داد، گفت: صبر انقلابی ملت ما اندازه دارد ما چکمه سرباز صهیونیست بر سینه طفل بیگناه را دیدیم و صبوری کردیم اما آرام نخواهیم نشست در مرحله بعد هدفمان نه صرفا رژیم غاصب بلکه پایگاه‌های نظامی امریکا در منطقه در خطرند؛ این هماهنگی دیپلماسی و میدان است.

امام جمعه کهگیلویه گفت:توهم وجود کشوری به نام اسراییل باید تمام شود تمام خواهیم کرد به وعده ۲۵سال نخواهد رسید جهان اسلام را از وجود خبیث اینها پاک خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام‌ صفایی امام جمعه موقت گچساران در خطبه‌های این هفته گفت: هفته سلامت یکم تا هفتم اردیبهشت نامگذاری شده است که این هفته را گرامی می‌داریم. یکشنبه دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران در سال ۵۸بدستور حضرت امام خمینی (ره) است. امروز سپاه پاسداران موجب افتخار ملت بزرگ ایران و جوامع آزادی خواه جهان است، سپاه پاسداران در حمله اخیر کاری کارستان کردند و آمریکا و اسرائیل را تحقیر کردند.

امام جمعه موقت گچساران گفت:آن کشوری که خواهان ادامه جنگ در فلسطین است آمریکاست و، اما نیرو‌های مسلح ما متجاوز را تنبیه جانانه کردند چرا که رژیم صهیونیستی در اقدامی ناجوانمردانه بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق سوریه را مورد هدف قرار داد که جمعی از فرماندهان نظامی کشورمان در این حمله به شهادت رساندند.

خطیب جمعه این هفته گچساران خاطرنشان کرد: تذکری به مسئولین در خصوص گرانی‌ها ارائه شد امیدواریم مسئولان با نظارت بر بازار از هر گونه گران فروشی و چند نرخی بودن و سایر اختلالات بازار جلوگیری کنند.

وی افزود:مسئله عفاف و حجاب یکی از نگرانی‌های جامعه ماست مردم ما طرفدار دین و قرآن هستند حجاب و عفاف از بزرگترین نشانه‌های مذهب و دین ملت ماست باید طرح‌هایی درباره عفاف و حجاب دنبال شوند و متاسفانه کسی با بی حجابی مقابله نمی‌کند که اگر این موارد ادامه پیدا کند غیرت و شجاعت را در جامعه کم رنگ می‌کند لذا قانون باید با جدیت دنبال شود.

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه بهمئی در خطبه های این هفته گفت: یکی از مصادیق و موارد تقوا حیا و عفاف و حجاب است حقیقت این است که از درد و دیوار خانه‌های این شهرستان عطر و بوی شهیدان و بوی غیرت شجاعت و دینداری حاکم است و فضای عموم شهرستان نسبت به سایر مناطق قابل قیاس نیست و الحمدالله وضعیت عفاف و حجاب مناسب است لذا از همه مردان غیور این شهرستان و بانوان مکرم و خواهران فاطمی و زینبی قدیر و تشکر می‌کنم و بدانیم دختران و خواهران و مادران آراسته به زیور چادر و حجاب و حیا و عفت و حضور عفیفانه و نجیبانه و محجبه شما خواهران در معابر و مجالس عمومی تقویت سیره حضرت زهرا سلام الله علیها و باعث خوشنودی حضرت بقیه الله و و سلامت دین و خانواده و اخلاق در دنیا و آخرت انشالله باعث شفاعت شهیدان می‌شود.

وی گفت: ما مردم مومن و معتقد و متدین داریم این مردم برای دین خدا هزینه دادند از جانشان برای حاکم شدن احکام الهی گذشتند نباید بگذاریم یک عده‌ای شخصیت زن را لگدمال کنند بایستی ابتدا تقویت باورها و اعتقادات دینی اولویت همه باشد اما حتماً باید بر آرایشگران زنانه و مردانه نظارت شود و مسئولان متولی نگذارند یک عده‌ای با سهل انگاری و سهل اندیشی و نگاه کاسبکارانه فرهنگ حیا عفت و حجاب را بر باد دهند امروز دشمن در کمین سنگر عفت حیا و حجاب است اینکه یک عده‌ای تحت عنوان یک کاسب این چنین فرهنگ حیا و حجاب را لگدمال کنند و زنان و دختران را نقاشی کرده و بزک کرده بدون توجه به رعایت و موازین حدود شرعی برای به دست آوردن پول کاسبی کنند و در فضای مجازی دختران و زنان را تشویق و ترغیب کنند و آنها را در صفحات مجزیشان به نمایش بگذارند این‌ها در واقع به فرهنگ و تمدن غربی کمک می‌کنند.

 

وی گفت: سپاه فرزند انقلاب و متولد شده انقلاب است و امام راحل هم بنیانگذار انقلاب اسلامی و هم بنیانگذار سپاه پاسداران بود امروز بزرگ‌ترین نیروی انقلابی مردمی جهان همین سپاه پاسداران است هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم سپاه نیروی قدس و هم هوافضا و سازمان اطلاعات سپاه نماد اقتدار و قدرت و پایداری مردم ایران و نظام اسلامی است نماد کارآمدی و سازندگی و عمران و آبادانی ایران انقلابی سپاه است سپاه مظهر اقتدار میدانی است این اقتدار میدانی باعث اقتدار سیاسی هم می‌شود از مواضع هوشمندانه و بصیرانه و خلاقانه و متعهدانه و مجاهد گونه وزیر انقلابی امور خارجه کشورمان در سازمان ملل تقدیر و تشکر می‌ کنم.

حجت الاسلام گنجه ای امام جمعه باشت در خطبه های این هفته گفت: دو ضربه کاری در کمتر از ۷ ماه بر پیکره اسرائیل وارد شد.

حجت‌الاسلام گنجه ای با اشاره به پیامدهای عملیات وعده صادق گفت: پیامدهای عملیات فقط پیام به اسرائیل نبود پیام به کشورهای عربی بود که آمریکا نمیتواند از شما محافظت کند، پیامی به پاکستان بود که باید گروه های تروریستی اش را جمع کند ،پیامی به باکوی آذربایجان بود که شما در حد و اندازه ای نیستید که بخواهید در مقابل ایران بایستید.پیامی به تمام دشمنان نظام اسلامی و اردن بود که شما کوچک‌تر از آن است که بخواهید که در مقابل ایران و ایمان ایران بایستید این پیام هایی بود که مخابره شد.

وی عنوان کرد :معادله از ۲۶ فروردین عوض شد ما از دوران صبر راهبردی به پاسخ های کوبنده و متقارن رسیدیم اگر دولت ،کشوری کشور عزیز ایران را مورد حمله قرار دهد از این به بعد از خاک ایران به آن ها حمله خواهد شد.

خطیب جمعه باشت درباره چالش تحمیلی حجاب اظهار داشت: تحمیلی یعنی مسئله ای است که توسط دشمنان ما تحمیل شده است در سالیان گذشته برنامه ریزی دقیقی کردند و بحث حجاب را شروع کردند و انفعال هایی در خود کشور هم می بینیم بعد از فرمان رهبر انقلاب که گفت بی حجابی هم خلاف شرع و هم بی قانونی سیاسی است و هم خلاف سیاسی است نیروی مقتدر سیاسی به صحنه آمد دسته‌های مختلفی که در واقع وظیفه دارند برای مبارزه با بدحجابی و بی حجابی.

وی ادامه داد :هیچ مسئله‌ای را چون حجاب نمی‌بینید که مستند فقهی داشته باشد و دلیل عقلی و قرآنی به وفور و هم دلیل روایی و هم اجماع و بالاتر از اجماع ضرورت دین و ضرورت مذهب داریم اجماع اتفاق همه علما درباره یک حکم فقهی است ضرورت دین یعنی عالم و غیرعالم همه و همه اتفاق نظر دارند لذا باید این مسئله حجاب برنامه ریزی شود.

گنجه‌ای با اشاره به لایحه حجاب خاطرنشان کرد: لایحه ای در مجلس هست که زحمات زیادی کشیده شده ولی مقداری که کارشناسان درباره این لایحه به بیرون گزارش دادند متاسفانه این لایحه حجاب نمیتواند مسئله حجاب را حل کند نقش نیروی انتظامی فقط به عنوان یک مستندساز تعیین شده و ممکن است سه سال برای یک حکم حجاب طول بکشد باید بازدارندگی داشته باشد باید تذکر پلیس و اقتدار پلیس داشته باشد نه اینکه پلیس صرفا عکس و …. انجام شود.

حجت الاسلام خواجه پور امام جمعه مارگون در خطبه های این هفته گفت: باید مواظب باشیم، این رسانه دشمن است که می‌خواهد این عملیات بی‌سابقه موفقیت آمیز را غیر موفق اعلام کند.

وی با بیان اینکه اسرائیل با پدافند هوایی نتوانست جلوی موشک‌های ایران را بگیرد، اظهار کرد: ما از سلاح‌های قدیمی در این عملیات استفاده کردیم و اگر هایپرسونیک‌ها، خیبرها و موشک‌هایی با نام حاج قاسم سلیمانی بر سر آنها فرود بیاید، اسرائیل را با خاک یکسان خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام خواجه پور ضمن تبریک این عملیات غرورآفرین، ادامه داد: مواضع وزیر امور خارجه در سازمان ملل مواضعی کاملاً مقتدرانه و قابل تحسین است که باید از وی به جهت حفظ عزت و اقتدار جمهوری اسلامی تشکر کرد.

خطیب نماز جمعه شهر مارگون از نماینده کشور کویت در سازمان ملل هم قدردانی کرد که در مقابل نماینده اسرائیل غاصب مواضع خود را به حمایت از ایران اسلامی مقتدرانه نشان داد.

وی ضمن تمجید از اجرای عملیاتی طرح عفاف و حجاب (طرح نور) به ویژه نیروهای خدوم و جان برکف انتظامی در جلوگیری از فاجعه بی حجابی در جامعه و برخورد با آنها، افزود: انتظار دارم قاطعانه در مقابل کسانی که شرع خدا را بی‌تفاوت هستند برخورد نمایند و اجازه ندهند که این گناه کبیره در جامعه ترویج پیدا کند.

حجت الاسلام خواجه پور به مسئولان این طرح به ویژه نیروی انتظامی توصیه کرد تحت تاثیر برخی مسائل رسانه‌ ای دشمن قرار نگیرند و با صلابت و اقتدار کار را انجام دهند.

حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه سی سخت در خطبه های این هفته گفت: از نیرو‌های سپاه پاسدارن به ویژه نیرو‌های مدافع امنیت که در منطقه راسک برای صیانت از مرز‌های کشور تلاش و جان‌فشانی کردند کمال تشکر را دارم.

امام جمعه سی سخت با تشکر از مقام معظم رهبری بیان کرد: این تدبیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی مقام معظم رهبری باعث شد تا ۱۰ کشوری که تلاش کردند تا موشک‌ها و پهباد‌های ایرانی را رهگیری و ساقط کنند، ناموفق عمل کنند و با شکست مواجه شوند.

واهبی زاده افزود: خداوند متعال کمک کرد تا تابوی قدرت پوشالی اسراییل که در اذهان جامعه جهانی وجود داشت شکسته شود و هیمنه این رژیم کودک‌کش را در جامعه جهانی بشکند.

وی با بیان اینکه ایران تاکنون صبر پیشه کرده بود گفت: هدف ایران تنها اهداف نظامی بود و برخلاف رژیم صهیونیستی که در حملات خود مدارس، بیمارستان‌ها، ساکنان و شهروندان غیرنظامی مورد هدف قرار می‌داد در حمله از سوی ایران به این رژیم جایتکار هیچ کدام از این اماکن مورد هدف نیرو‌های نظامی ایران نبود و تنها اهداف نظامی مدنظر این حمله بود.

حجت الاسلام سیادت امام جمعه پاتاوه در خطبه های این هفته گفت: عظمت وعده صادق در ابعاد ژئوپلیتیکی و عظمت اقدام ایران از نظر زمان عملیات و در ابعاد بازی روانی و فرسایشی مهم بود.

وی خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی و وعده صادق هیمنه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و هر تجاوزی، با پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای روبرو خواهد شد.

 

حجت الاسلام سیادت با تبریک دو مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران و شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس، به تشریح بیانات امامین انقلاب اشاره و تصریح کرد: «شما پاسدارها آیینه مجسم مظلومیت‌ها و رشادت‌های این ملت بزرگ در صحنه نبرد و تاریخ مصور انقلابید، شما فرزندان دفاع مقدس و پرچمداران عزت مسلمین و سپر حوادث این کشورید. سپاه پاسداران، مظهر اقتدار میدانی است که این اقتدار، باعث اقتدار سیاسی، اقتدار هویتی و اقتدار امنیتی می‌شود».

 

امام جمعه در پایان گفت: سپاه پاسداران، شجره طیبه انقلاب و پاسدار واقعی انقلاب اسلامی و واقعه طبس، نماد شکست پذیری آمریکا و درس هایی ماندگار برای امروز و آینده دارد.

 

حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه های این هفته گفت: قرار شد قصور ها و تقصیر ها پیرامون مسائل فرهنگی و امنیتی بیان شود.

 

خطیب جمعه قلعه رئیسی با انتقاد از مشکلات عمدتا در حوزه فرهنگی در چاروسا گفت: قرار شد قصور ها و تقصیر ها پیرامون مسائل فرهنگی و امنیتی بیان شود، اگر بخواهیم به عنوان یه جامعه خودمان را نقد کنیم قطعا مسؤلیت اصلی متوجه خود ما افراد و مردم جامعه است. ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم

ما به عنوان یک نظام و حکومت اگر نقد کنیم قطعا تقصیر اصلی متوجه مسولین هست. مشکل اصلی این هست که در استان و شهرستان متوجه عمق آسیب و این مشکل نیستند. استاندار ما بی‌خبر است. دستگاه قضایی و انتظامی ما در استان باید توجه داشته باشند در شهرستان اصلا درک و فهم درستی از آسیب نیست این عدم توجه ها منجر به عدم فهم و درک مشکل و مساله شده و این عدم فهم باعث گسترش و عمق آسیب شده است.

وی ادامه داد: اگر توجه به این منطقه می شد اگر درک درستی از مساله بود نگاه ها به امنیت، دستگاه قضایی، و انتظامی منطقه عوض میشد. قاضی ما نیاز به کمک دارد، نیروی انتظامی ما نیاز به توجه و نظارت ویژه دارد. هم در نیروی انسانی هم امکانات باید با توجه به اسیب موجود، نیروی انسانی بیشتر و امکانات بیشتر و مجهزتر وجود داشته باشد باید مبارزه با پولشویی در این منطقه که دارای ریسک بالا هست قویتر و دقیقتر باشد.

حیدرخواه گفت: نظارت بر بانک ها، اصناف، بازار باید قویتر باشد دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی ما باید توجه بیشتری کنند زیرا رشد این آسیب بیشتر از کنترل آن بوده است.

حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک در خطبه های این هفته گفت: ما از موشک‌های خرمشهر، سجیل، موشک حاج قاسم سلیمانی، موشک خیبرشکن و موشک هایپرسونیک ۲ خود استفاده نکردیم که اگر از این موشک‌ها استفاده می‌کردیم اکنون اثری از تل‌آویو و دیگر شهرهای اسرائیل نبود.

وی با بیان اینکه فضای تخریبی توسط موشک‌های ایران ۲۷ برابر فضای تخریبی توسط رژیم غاصب در سوریه بود عنوان کرد: یکی از مکان‌های مورد حمله سپاه پاسداران پایگاه هوایی نواتین اسرائیل بود که حتی از کاخ سفید حفاظتی تر و امنیتی تر بود که با ۵ موشک ایران مورد حمله قرار گرفت و تخریب شد.

وی یکم اردیبهشت سالروز شهدای ورزشکار را یادآور شد و گفت: این روز که روز شهادت شهید ابراهیم هادی است و این روز به مناسبت شهادت این پهلوان ورزشی که نماد غیرت و جوانمردی برای جامعه ورزش ایران بود به عنوان روز شهدای ورزشکار انتخاب شد.

خطیب جمعه دیشموک کتاب‌ها و خاطرات ابراهیم هادی را برای جوانان به خصوص جوانان ورزشکار درس همت و جوانمردی و دفاع از کشور بیان کرد و گفت؛ ۵ هزار شهید ورزشکار داریم که یاد این شهیدان را گرامی می‌داریم.

حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب در خطبه های این هفته گفت: هنر بزرگ امام راحل (ره) در طرح حکومت اسلامی و پیاده سازی نظریه فقهی ولایت فقیه در امور سیاسی و اجرایی بر اساس احکام الهی و اسلامی است و موضع صریح امام خمینی (ره) در مقابل قانون کاپیتولاسیون، مدیریت جنگ تحمیلی ۸ساله، حفظ و جهت دهی به حرکت رو به پیشرفت انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی و نظامی و تصمیم و فرمان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص تنبیه رژیم صهیونیستی را از جمله نقش‌ها و اقدامات امامین انقلاب در جایگاه ولایت فقیه عنوان کرد که باعث تداوم اقتدار نظام جمهوری اسلامی در دنیا شده است.

حجت الاسلام زارعی پور با گرامی داشت سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهداء و سپهبد قرنی و روز ارتحال حضرت عبدالعظیم حسنی ستاره درخشان امامزادگان، حضرت حمزه (ع) را نماد شجاعت و دوری از آلایش‌های نفسانی عنوان کرد و گفت طبق سخنی از امام سجاد (ع) روزی سخت‌تر از روز شهادت حضرت حمزه در جنگ احد برای پیامبر نبود.

وی به سالروز تأسیس نهاد مقدس و مکتبی سپاه پاسداران برای صیانت از گفتمان انقلاب اسلامی توسط امام راحل (ره) اشاره کرد و گفت: اگر چه سپاه هویت نظامی دارد، اما به مانند شجره طیبه انقلاب نماد حرکت و اقدام انقلابی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و… است که به نمادی از هیبت و حیثیت نظام اسلامی در دنیا تبدیل شده است.

امام جمعه سرفاریاب حماسه وعده صادق با محوریت سپاه پاسداران را نمایش و تجلی هماهنگی و اقتدار و پیشرفت نظامی و دیپلماسی ایران اسلامی برای مقابله با تهدید‌ها و تجاوز‌های دشمنان عنوان کرد و افزود؛ رژیم غاصب صهیونیستی با اقدام تجاوزکارانه به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت چند نفر از فرماندهان جبهه مقاومت و مستشاران ما در سوریه، خود را در معرض ضربه و حمله تاریخی جمهوری اسلامی قرار داد که اکنون به همراه امریکا و دیگر حامیان در خنثی کردن عواقب و یا پاسخ به آن درمانده شده اند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.