برگزاری صبحگاه اداری آموزش و پرورش بویراحمد در یکمین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
صبحگاه اداری آموزش و پرورش بویراحمد در یکمین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سرپرست آموزش و پرورش بویراحمد در این جلسه صبحگاهی مواردی را در زمینه نظم کاری ، مسائل آموزشی و تربیتی و نمرات دانش آموزان مطرح نمود.

صالح داستار گفت : اولویت کاری همه‌ ما در مدت باقیمانده تا پایان سال تحصیلی تلاش برای افزایش نمرات دانش‌آموزان در امتحانات و کیفیت آموزشی می‌باشد و لازمه رسیدن به این هدف ایجاد همدلی و همکاری همگان خصوصاً مشارکت و همکاری دانش آموزان و خانواده های آنها می‌باشد.

داستار میانگین نمرات و کیفیت آموزشی دانش آموزان در هر مدرسه را یکی از ملاک های ارزیابی مدیران مدارس دانست و تاکید کرد در انتخاب و انتصاب مدیران مدارس حتما سطح بالای نمرات دانش آموزان و کیفیت آموزشی در انتخاب مدیر مدرسه ملاک خواهد بود.

وی اجرای قانون و شایسته‌سالاری را ملاک کار خود دانست و گفت: یقیناً سطح نمرات دانش‌آموزان و کیفیت آموزش در هر مدرسه یکی از معیارهای ارزیابی مدرسه، مدیر و معلم خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به پراکندگی مدارس و حجم بالای کار در آموزش و پرورش بویراحمد مدارس را به چند حوزه تقسیم می‌نماییم معاونت‌ها و کارشناس هر حوزه مدارس تقسیم بندی را مورد ارزیابی قرار می دهند.

وی از اولیاء دانش‌آموزان به عنوان بازوی توانمند آموزش پرورش یاد نمود وافزود: نظارت و همکاری خانواده‌ ها و در واقع انعکاس مشکلات آموزشی و تربیتی دانش آموزان خود کمک بزرگی در جهت انجام مشکلات در حوزه آموزش و پرورش می‌باشد.

وی ابراز داشت: بی‌شک مسئولیت و وظیفه سنگینی را عهده دار شده ام بنابراین باید پاسخگوی نهادهای مختلف و مدیران ارشد سازمان دانش آموزی و خانواده های آنها باشم، فلذا همکاری و تعامل ضرورت دارد و باعت می شود عملکرد مثبت و فابل دفاعی در پایان سال از خود به جای بگذاریم.

داستار در پایان اظهار داشت : تمام تلاش ما در حوزه کاری دور کردن محیط فیزیکی و ذهنی آموزش و پرورش بویراحمد از حواشی سیاسی می باشد.

وی  افزایش تمرکز در ادامه سال تحصیلی و متعاقب آن، افزایش نمرات دانش‌آموزان و آزمون های نهایی دانش آموزان را از اولویت های کاری خود دانست.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.