آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛ معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛  فرشید کرمی،افزود: با هدف احیاء و زنده نگه داشتن ورزش باستانی و پهلوانی ، ترویج و توسعه فرهنگ پهلوانی ،تقویت روحیه فداکاری ، جوانمردی و احیاء فضائل اخلاقی در بین دانش آموزان ، طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد به اجرا درآمد.

وی،گفت: در طرح شهید طوقانی با اجرای ورزش صبحگاهی با ضرب آهنگ ورزش زورخانه‌ای و در ذیل سند تحول بنیادین، تحقق ساحت‌های اعتقادی ، اخلاقی و ساحت زیست بدنی دنبال می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این طرح مراسم صبحگاهی در مدارس معین آغاز می شود گفت: استعدادیابی در حوزه ورزش زورخانه‌ای یکی از اهداف طرح شهید طوقانی است.

فرشید کرمی با اشاره به اینکه در این طرح ۲۵ دانش آموز آموزش دیده مرشدی در مدارس حضور یافته و در مراسم صبحگاهی به دانش آموزان مدرسه مربوطه ورزش زورخانه ای و پهلوانی را آموزش می دهند افزود: این دانش آموزان آموزش دیده مرشدی از مدارس شهرهای یاسوج ،چرام و دهدشت هستند.

وی،گفت: ورزش زورخانه ای یکی از هویت های ملی ما محسوب شده که در پرورش جسمی،روحی و معنوی و رشد تحصیلی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.