پیام تسلیت مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت آیت الله «سیدابراهیم رئیسی»،رئیس‌جمهور عزیز کشورمان به همراه هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد در ورزقان آذربایجان شرقی
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ امین درخشان مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در پی شهادت آیت الله«سیدابراهیم رئیسی»، رئیس‌جمهور عزیز کشورمان پیام تسلیتی صادر کرد.

در  پیام دکتر امین درخشان آمده است:

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

گاهی میان خدمت و شهادت کمتر از آن چه فکر می کنیم فاصله ای نیست.شهید شدن در را خدمت مراتب خاص خود را دارد که برای هر خدمتگزاری مدالی است که خداوند برقلب بنده خویش آویزان می نماید.

اسوه های اخلاقی و کاری جامعه می آیند و فیض رفتن و حلاوت رسیدن به معبود خویش را یه بهترین تقدیر ممکن برایشان حضرت باریتعالی رقم خواهد زد.

سانحه دلخراش شهادت رییس جمهور محبوب و مردمی و همراهانش آحاد جامعه را مشوش و نگران ساخته است و جایگاه مردمی ایشان را در نزد خداوند رفیع تر نمود.اما تسلیت تنها وازه ای است که می توان در نگارش آورد در مقابل سنگینی آه دل مردمی که به امید خدمت زنده بودند.

سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر گستره ایران اسلامی پاینده است و این شهادت ها سرو تنومند این مرزو بوم را بیشتر از پیش زنده و پویا خواهد نمود.

اینجانب شهادت رییس جمهور محبوب و خدمتگزار ،از جنس مردم و خدمت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان وزیر تلاشگر امورخارجه ،امام جمعه صدیق مردم تبریز و استاندار جوان آذربایجان و تیم حفاظت و پرواز را که در کنار ایشان به فیض شهادت نائل آمده اند را به همه مردم ایران،مردم شریف و عزادار استان و جامعه فرهنگ و هنر تسلیت گفته و امیدوارم الگوی اخلاق و خدمت وشهادت در مسیر همه خدمتگزاران این نظام الهی همچنان روشن بماند.

امین درخشان

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.