بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد” در تهران برگزار می‌شود
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد سوم تیرماه با حضور خیرین مدرسه ساز ، مسئولان کشوری و استانی در تهران برگزار می شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سید رضا حسینی نیک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این جشنواره فرصتی برای مشارکت خیرین برای رفع مشکلات فضاهای آموزشی است بیان کرد: این جشنواره با شعار خیرین مدرسه ساز پیشران ایران قوی در کتابخانه مرکزی تالار علامه امینی دانشگاه تهران سوم تیرماه برگزار خواهد شد.

در این نشست که مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل و نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان حضور داشتند برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره به تبادل نظر پرداختند.

نایب‌رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری بیست‌و‌ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز این استان در روز سوم تیر در تهران خبر داد.

سید‌‌ ریحان ناجی‌مقدم  دراین نشست گفت: بیست‌و‌ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان کهگیلویه وبویراحمد، روز سوم تیر ۱۴۰۳ با شعار «خیرین مدرسه‌ساز، پیشران ایران قوی» با حضور خیرین مدرسه‌ساز، مسئولان کشوری و استانی در کتابخانه مرکزی تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز، رکن اصلی و اساسی و بازوی توانمند دولت در ساخت و ارتقای فضاهای آموزشی هستند که اقدامات و فعالیت‌های خوبی در سطح کشور و استان در عرصه تعلیم‌ و تربیت انجام داده‌اند، عنوان کرد: در بیست‌و‌پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در آبان‌ سال گذشته مبلغ ۱۰۰میلیارد تومان تعهد خیرین بود که همه تخصیص پیدا کرد.

ناجی‌مقدم اظهار کرد: خیرین تاکنون بیش از ۱۰۰۰ کلاس درس در استان کهگیلویه‌وبویراحمد ساخته‌اند و هم‌اکنون ۵۰ مدرسه خیّرساز در استان در حال ساخت است.

نایب‌رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد افزود: این جشنواره، فرصتی برای مشارکت خیرین به منظور رفع مشکلات فضاهای آموزشی در استان کهگیلویه وبویراحمد محوریت شهر یاسوج و دانشگاه فرهنگیان است که از همین‌ جا از همه خیرین در اقصی نقاط کشور و خیرین هم‌استانی و هم‌استانی‌های ساکن در تهران دعوت می‌‌کنیم زینت‌بخش این جشنواره در تالار علامه امینی دانشگاه تهران باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.