تشکیل شورای راهبردی ستاد مرکزی مردمی دکتر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد/ نیروهای حامی قالیباف از شهرستانهای استان با محوریت خلقی پور آغاز به کار کردند
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
خلقی پور برای وحدت شروع کرد؛ نخستین شورای راهبردی ستاد مرکزی مردمی دکتر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمدمشخصرشد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛نخستین شورای راهبردی ستاد مرکزی مردمی دکتر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت وریس ستادی خلیفه خلقی پور در یاسوج مرکز استان شروع بکار کرد در این شورا نمایندگانی از سراسر استان حضور داشتند و با شور ومشورت وهمفکری شورای راهبردی مشخص شد.

فعال سیاسی استان خلقی پور گفت :حمایت من از دکتر قالیباف ناشی از چنین باوری است که به توانمندی این نیروی شاخص و خدمتگذار واقعی ایران اسلامی دارم و سابقه این همراهی از سال ۹۰ و پس از آن با پذیرفتن مسئولیت ستاد ایشان در سال های ۹۲ و ۹۶ ادامه یافت و در این مسیر با فعالیت مستمر در جمعیت پیشرفت و عدالت به عنوان دبیر این تشکل همراه و حامی قالیباف ادامه داشته است.

با صدور حکم مسئولیت ستاد مرکزی مردمی دکتر محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز صبح با محوریت دکتر خلیفه خلقی پور شورای راهبردی ستاد مرکزی مردمی دکتر قالیباف در استان تشکیل شد.

شورای راهبردی ستاد مرکزی با ترکیب فعالین سیاسی از حوزه های انتخابیه استان تشکیل و ساختارسازی اولیه برای فعالیت ستادهای انتخاباتی با اولویت تشویق به حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح شکل یافت.

نشست شورای راهبردی با قرائت آیاتی از قرآن مجید رسمیت یافت و متعاقبا دکتر خلقی پور ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و همرهان ایشان، با تشریح اهمیت و حساسیت انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر تلاش برای تشویق به حضور حداکثری و تعریف ملاک های کاندیدای اصلح پرداخت. خلقی پور در ادامه ضمن تاکید بر لزوم احترام به کاندیداهای حاضر در رقابت انتخاباتی بر مولفه هایی که حامیان دکتر قالیباف را به حمایت از ایشان واداشته است تاکید کرد.

خلقی پور با تاکید بر کارنامه اجرایی موفق قالیباف، بر توانمندی ویژه او در تحول آفرینی تاکید کرد و با یادآوری خدمات قالیباف در موفقیت های قدرت دفاع موشکی به نقل از سردار حاجی زاده، به نقش قالیباف در کارآمد نمودن نیروی انتظامی و ساختارسازی کارآمد و پایدار او در این بخش اشاره نمود.

خلقی پور مدیریت ۱۲ ساله کلان شهر تهران و تحولی که در آن شرایط از قالیباف چهره ای ممتاز در بین شهرداران کلان شهرهای جهان معرفی نمود را از مصادیق ویژه توانمندی قالیباف در حوزه اجرا و مدیریت منابع معرفی کرد. او با تاکید بر چنین شناختی گفت؛ حمایت اینجانب«خلقی پور» از دکتر قالیباف ناشی از چنین باوری است که به توانمندی این نیروی شاخص و خدمتگذار واقعی ایران اسلامی دارم و سابقه این همراهی از سال ۹۰ و پس از آن با پذیرفتن مسئولیت ستاد ایشان در سال های ۹۲ و ۹۶ ادامه یافت و در این مسیر با فعالیت مستمر در جمعیت پیشرفت و عدالت به عنوان دبیر این تشکل همراه و حامی قالیباف ادامه داشته است.

در ادامه این نشست ساختار شورای راهبردی به شرح زیر مشخص و گام نخست برای تشکیل ساختار ستادهای انتخاباتی در شهرستانها در اسرع وقت برداشته شد.

۱- مهندس قدرت تقویان قائم مقام رئیس ستاد

 

۲- حاج مسعود بهشتی دبیر ستادهای مرکزی مردمی

 

۳- دکتر داریوش غلامی معاونت امور شهرستانها

 

۴- دکتر رضا خاضع معاونت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی

 

۵- مهندس سید حسین رهی معاونت تولید محتوا

 

۶- مهندس سعید نظری معاون رسانه

 

۷دکتر صادق پناهی معاونت امور جوانان

 

۸- دکتر حمید کرمی معاونت امور ورزشکاران

 

۹- مهندس سید علی حسن فاضلی معاونت اداری و سازماندهی

 

۱۰-معاونت حوزه درمان دکتر بهنام نیازی

 

۱۱- مهندس آریا معاونت حوزه بهداشت و سلامت

 

۱۲- دانیال ولوی معاونت جوانان فعال دانشجویی و رسانه ای استان

 

۱۳- مهندس سالم جانی پور معاونت فرهنگیان

 

۱۴- جناب آقای بهشتی معاونت حوزه عشایر و اقوام

 

۱۵- دکتر حاتم پیام معاونت مدیریت شهری و محلی

 

۱۶- مهندس خورشیدی معاونت متخصصین

 

۱۷- جناب آقای یزدان دوست معاونت ایثارگران

 

۱۸- مهندس طاهرمنش معاونت اقشار

 

۱۹- دکتر باقری فرد معاونت اصناف و بازاریان

 

۲۰- مهندس سلیمانی معاونت حوزه هنرمندان

 

۲۱- آقایان مهندس عبدیان و حاج جهانگیر ابراهیمی معاونت پشتیبانی و مالی

 

۲۲- دکتر کرم جانی پور معاونت امور دانشگاهیان

 

۲۳- جناب آقای بهرام پارسا معاونت جامعه توانبخشی

 

۲۴- مهندس احسان یاوری معاونت صنعتگران

۲۵-جناب آقای ستار معاونت تبلیغات

 

لازم به توضیح است با مشخص شدن ستاد بانوان مسئول ستاد به شورای راهبردی اضافه خواهد شد. علاوه بر این معاونت طلاب نیز پس از مشورت با فعالین این حوزه معرفی می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.