دعوت آموزش و پرورش از مردم برای حضور آگاهانه در انتخابات
۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۲۹
وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر رهنمود راهبردی مقام معظم رهبری که هر رای در انتخابات، رای به جمهوری اسلامی ایران و نشان دهنده اعتماد به نظام است، از آحاد مردم به ویژه رای اولی‌ها و اولیاء دانش‌آموزان دعوت کرد تا در انتخابات هشتم تیر حضوری آگاهانه و حماسی داشته و با آراء خود بار دیگر برگ زرینی در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی رقم بزنند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛  در بیانیه‌ وزارت آموزش و پرورش آمده است: در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران قرار داریم. تقدیر الهی این‌گونه رقم خورد که یکی از محبوب‌ترین، کارآمدترین و خدمتگزارترین روسای جمهور ایران اسلامی در مسیر خدمت به مردم، ردای شهادت بر تن کند و به شهیدان نام آوری همچون بهشتی، رجایی و باهنر عزیز بپیوندد.

در این میان، اگرچه مدت ریاست جمهوری این شهید والامقام کوتاه بود، اما میراث شهید جمهور برای مردم در همین زمان اندک شگفت‌آور و کم نظیر است. در حوزه آموزش و پرورش دولت سیزدهم در شرایطی آغاز به کار کرد که نهاد تعلیم و تربیت با چالش‌ها، بن‌بست‌ها و دوگانه‌های کاذب عدیده‌ای مواجه بود و از دردها و بیماری‌های مزمن دیرینه‌ای رنج می‌برد؛ در سایه خود ناباوری، خود تحقیری و بی‌تحرکی و فاصله گرفتن از گفتمان اصیل انقلاب اسلامی، سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش برای یک دهه به بایگانی سپرده شده بود و ناباورانه، نسخه‌های غربی و استعماری را برای فرزندان این مرز و بوم تجویز می‌کردند. نمونه این پس رفت را می‌توان در رونمایی رسمی و تلاش برای جایگزینی سند استعماری ۲۰۳۰ در برخی دولت‌های پیشین مشاهده کرد.

این بیانیه می‌افزاید: در دولت آیت الله رئیسی، بن‌بست‌های ناشی از دوگانه‌های کاذبی چون تامین معلم یا تربیت معلم، سند تحول بنیادین یا سند ۲۰۳۰، خصوصی‌سازی آموزش و پرورش یا عدالت آموزشی، مرجعیت کلاس‌های کنکور یا مدارس معلمان و کتاب‌های درسی و بی‌تحرکی یا تحول خواهی شکسته شد و آموزش و پرورش در مسیری جدید قرار گرفت که حرکت در جهت ارتقاء شأن و منزلت معلمان، احیای فعالیت‌ها و معاونت پرورشی، اجرایی سازی سند تحول و ده‌ها اتفاق امید آفرین از جمله ثمرات اولیه آن است.

بی‌تردید حفظ این دستاوردها و استمرار آن در گرو حضور حداکثری پرشور و انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی ماست. معلمان و فرهنگیان و دانش آموزان در روز هشتم تیر ماه در پاسخ به دعوت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی برای ایرانی مقتدر، مدارسی قوی و آموزش و پرورش آینده ساز و اثرگذار به پای صندوق‌های رای خواهند آمد و همراه با سایر اقشار جامعه رئیس جمهوری کارآمد را انتخاب خواهند کرد که بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، علاوه بر توان و نشاط کار همراه با اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب و به کارگیری همکاران خوب، ظرفیت‌های کشور را بشناسد و توان استفاده از آنها را داشته باشد و بدون تکیه به بیگانگان و علی‌رغم توطئه‌های گوناگون آنان اجازه ندهد سرنوشت ایران اسلامی در خارج از مرزها رقم بخورد.

در پایان این بیانیه نیز آمده است: وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر رهنمود راهبردی مقام معظم رهبری که هر رای در انتخابات رای به جمهوری اسلامی ایران و نشان دهنده اعتماد به نظام است، از آحاد مردم به ویژه رای اولی ها و اولیاء دانش آموزان دعوت کرد تا در انتخابات هشتم تیر حضوری آگاهانه و حماسی داشته و با آراء خود بار دیگر برگ زرینی در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی رقم بزنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.