دعوت وبیانیه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از ملت غیور ایران اسلامی جهت مشارکت حداکثری درانتخابات
۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۳۷
عباس نصیرالاسلامی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه ای ، از ملت غیور ایران اسلامی جهت مشارکت حداکثری در انتخابات ۸ تیر۱۴۰۳ دعوت نمود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ متن بیانیه عباس نصیرالاسلامی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

… وَأَوْفُوا بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ كَانَ مَسْئُولًا

و به پيمان خود وفا كنيد زيرا كه از پيمان پرسش خواهد شد. الإسراء/۳۴

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی فرصت دیگری را برای ملت ایران رقم زد تا بار دیگر صحنه حماسه و برگ زرینی دیگر بر تاریخ این سرزمین و انقلاب اسلامی رقم زنند.

انتخابات محک حضور است ، یعنی ما در لوای حسینیم در صحنه کربلا و تصویر حضور امروز ، انعکاس حمایتی بر دریای امید فردای انقلاب اسلامی می باشد و هر تیر رای در حکم مجاهدی برای اجابت ندای امام زمان (عج) خواهد بود و حضور، نمازی است که وفاداری از جنس اقتدای به فرزند زهرا (س) برای به اهتزاز درآورن پرچم اسلام را به نمایش خواهد گذاشت.

همه کسانی که از فراق خادم جمهور خود و همراهان ایشان در پرواز اردیبهشت داغی بر دل دارند، مرهم آن را حضور پرشور در پای صندوقهای رای می دانند، همان طور که عاشقانه و با معرفت در تشییع ابدان پاک و ارواح مطهر آنها تا جایگاه ابدی شان حضور یافتند.

بدینوسیله با دعوت از عموم ملت بزرگوار ایران اسلامی بویژه مردم شریف و دغدغه‌مند استان کهگیلویه و بویراحمد ، اقشار مختلف جامعه و دعوت از کلیه دست اندرکاران اماکن مذهبی استان و مبلغین بومی و اعزامی ، هیات امنا ،مدیران مراکز افق و خدام زحمتکش و دیگر اقشار مردم ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می گردد. تا همچون گذشته با حضوری باشکوه در عرصه انتخابات و انتخاب شخص اصلح خار چشمی بر اهداف خبیث دشمنان انقلاب و اسلام باشیم ،

امیدواریم به لطف الهی، ملت عزیز ایران به انتخاب احسن و گزینش نیکو دست یابند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.