آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد همزمان با دهه امامت و ولایت
۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۷:۰۲
همزمان با ایام با برکت دهه امامت و ولایت و بزرگداشت هفته قوه قضائیه تعداد 20 زندانی جرائم غیر عمد از زندان های کهگیلویه و بویراحمد از زندان آزاد شدند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛  عباس فلاحتی مطلق مدیر نمایندگی ستاد دیه با اعلام این خبر افزود: به مناسبت ایام پر خیر و برکت امامت و ولایت و همچنین نکوداشت هفته قوه قضائیه با همکاری صمیمانه و پرتلاش مدیر کل زندان ها، مراجع قضایی و شوراهای صلح و سازش تعداد ۲۰ زندانی با بدهی ۶ میلیارد تومانی از ندامتگاههای استان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

وی اظهاربا تقدیر از شکات پرونده های زندانیان مذکور اعلام داشت: شکات به عنوان خیرین در گذشت ازبخش زیادی از طلب خود در آزادی اینگونه زندانیان نقش ارزشمندی ایفا کرده اند.

فلاحتی عنوان داشت: از مبلغ بدهکاری این تعداد بالغ بر دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان شکات گذشت نموده اند و مابقی را نیز با اعطاء تسهیلات، منابع ستاد دیه، آورده زندانی و کمکهای بلاعوض توسط ستاد مردمی دیه استان تأمین شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه عنوان داشت: هم اکنون ۳۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان وجود دارند که منتظر کمک‌های خیرین و نیکوکاران برای آزادی از زندان هستند.

وی در ادامه ضمن درخواست و طلب مساعدت از خیران بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی(ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.