اطلاعیه ها

پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

پاسخگویی مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به مردم از طریق سامانه سامد
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در اداره کل بازرسی و شکایات استانداری به درخواست‌های مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخ خواهد داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در اداره کل بازرسی و شکایات استانداری به درخواست‌های مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخ خواهد داد.

روابط عمومی شرکت گاز استان در این خصوص گفت: با عنایت به اهمیت و ضرورت سامانه سامد در بحث پاسخگویی مستقیم، سریع و مناسب، مهندس خادم مدیر عامل شرکت گاز استان روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۵/۱۵ از ساعت ۱۱ الی ۱۳ ظهر به منظور پاسخگویی به تماس های مردمی در مرکز سامد ریاست‌جمهوری در مرکز استان حضور پیدا خواهند کرد. کلیه هم استانی های عزیز می توانند هر گونه درخواست، پیشنهاد، طرح و ایده خود در زمینه های مربوط به وظایف این شرکت را از طریق تلفن ۱۱۱ به صورت مستقیم با مدیرعامل در جریان بگذارند.

در این اطلاعیه آمده است: حداکثر زمان پرسش و پاسخ برای هر فرد ۳ دقیقه است، تماس گیرنده به محض اتصال با سامانه مذکور وقت خود را طوری مدیریت نموده که بتواند مورد یا خواسته خود را به صورت مفید و خلاصه مطرح نمایند.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.