آمارجانباختگان به کووید ۱۹در کهگیلویه وبویراحمد به ۶۶نفر رسید/آمارها نگران کننده می شوند
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار قربانیان کووید19 استان به 66 نفر خبر داد و گفت: سه بیمار در ياسوج و يك بیمار در بهبهان که مقيم دهدشت بود، به علت داشتن بیماری زمینه ای و ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۱۷۰ بیمار مشکوک و قطعی كرونايي در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۸۴ بيمار كرونايي قطعي بوده و ۱۱ بیمار در بخش هاي ويژه تحت درمان هستند.

وی اظهار داشت: امروز نیز جواب ۱۶۳ نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که بيشترين موارد در بويراحمد( ۷۰ درصد) و بقيه موارد در بهمئی، دنا، كهگيلويه و چرام بود.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۳۲۰۴ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: افزايش شمار مبتلایان به کرونای استان نتیجه کم توجهی به دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از کرونا است که علاوه بر به خطر انداختن سلامت فرد، سلامت سایر اطرافیان را نیز به خطر انداخته است.

دبیر ستاد استانی کرونا در پایان خاطر نشان کرد: لزوم استفاده از ماسك، رعايت فاصله فيزيكي، عدم حضور در تجمعات، عدم سفر به شهرها و استان‌هاي مجاور و رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي در ادارات و اصناف كمك به كنترل بيماري و كاهش مرگ و مير در استان مي شود

دکتر یزدان پناه اذعان داشت:امیدواریم با عنایات حضرت حق و همدلی و‌ همراهی مسئولین و مردم شریف استان از این روزهای سخت با کمترین آسیب و تلفات جانی عبور کنیم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.