پیام استاندارکهگیلویه وبویراحمد به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
۲۶ مرداد ماه روز بازگشت آزادگان غیور بـه ایران اسلامی، موهبتی اسـت وصف‌ ناپذیر کـه شادی دل هاي‌ بسیاری را بـه همراه آورد و غرور و فخر ملی مان را افزود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ استاندار کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد؛

متن پیام حسین کلانتری به شرح زیراست؛

إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ (سوره فصلت/آیه ۳۰)
۲۶ مرداد ماه روز بازگشت آزادگان غیور بـه ایران اسلامی، موهبتی اسـت وصف‌ ناپذیر کـه شادی دل هاي‌ بسیاری را بـه همراه آورد و غرور و فخر ملی مان را افزود . این روز بزرگ، یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏ ای اسـت کـه پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان خود بـه شرف افتخار آزادگی نائل شدند .استقامت وصبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار و مباهات بود.
ایثار و شهامت و آزادگی بزرگترین افتخاری است که شما آزادگان در عرصه مقابله با دشمنان در دفاع از کیان اسلامی کسب نموده وبا ایمان راسخ خود، در برابر همه فشارها و شکنجه های جسمی و روحی دشمن پایداری کردید.
اینجانب به شکرانه این نعمت بزرگ، این روز خجسـته را به تمامی آزادگان سرفراز ایران اسـلامی بخصوص ۳۱۷ آزاده غیور استان کهگیلویه وبویراحمد تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای این عزیزان که از ذخیره‌های ارزشـمند انقلاب هستند آرزوی توفیق و سلامتی کرده و برای آنها بهترین ها را آرزومندم.

حسین کلانتری
استاندارکهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.