۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

  سه هزار نسخه کتاب از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور به کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد. به گزارش پیوارنیوز، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: سه هزار نسخه کتاب به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد. […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

سه هزار نسخه کتاب از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور به کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد.

اهدا ۳ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های استانبه گزارش پیوارنیوز، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: سه هزار نسخه کتاب به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.
یاسر رحیمیان افزود: این کتاب‌ها به تازگی انتشار یافته اند و به زودی بین کتابخانه‌های عمومی دارای کمبود منابع و کتابخانه‌های تازه تأسیس کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.
وی بیان کرد: جذب کتاب‌های اهدایی از سوی مردم و دستگاه‌های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد یکی از برنامه‌های مهم اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان است.
آقای رحیمیان با اشاره به اینکه کتاب نقش اساسی در گسترش روزافزون فرهنگ مطالعه و افزایش آگاهی عمومی دارد گفت: یکی از روش‌های تجهیز کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به منابع اطلاعاتی جدید و متنوع جذب کتاب‌های اهدایی مردم و دستگاه‌های اجرایی است.
۶۵ باب کتابخانه عمومی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد ۳۴ باب شهری و ۳۱ باب نیز روستایی است. 
هم اینک ۴۷ هزار و ۱۱۰ نفر عضو کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد هستند.
تعداد کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد ۵۷۰ هزار جلد است.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.